کد خبر : 1842678 | 17 شهریور 1401 ساعت 00:32 | 17.3K بازدید | 5 دیدگاه

روح مارادونا شاد شد؛ گلزنی یک آرژانتینی برای ناپولی

جیووانی سیمئونه، مهاجم ناپولی در نیمه اول دیدار این تیم مقابل لیورپول گلزنی کرد. او که پسر دیه‌گو سیمئونه است امسال تابستان به ناپولی پیوست.

روح مارادونا شاد شد؛ گلزنی یک آرژانتینی برای ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار ناپولی و لیورپول در گروه A لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-0 به پایان رسید تا قرمزهای آنفیلد به‌عنوان فینالیست سال گذشته شروعی شوکه‌کننده در فصل جدید رقابت‌ها داشته باشند.

لیورپول که بازی را با دو اشتباه فاجعه‌بار خط دفاعی‌اش آغاز کرد و اشتباهات باورنکردنی جیمز میلنر و فن‌دایک دو پنالتی را در همان هجده دقیقه اول تقدیم ناپولی کرد؛ در ادامه هم نتوانستند به بازی برگردند. لیورپولی‌ها در دقیقه 5 روی یک پنالتی گل خوردند و با اینکه آلیسون موفق شد پنالتی دوم ناپولی را دفع کند اما این پایان نیمه اول وحشتناک قرمزها نبود.

ناپولی که در دقیقه 31 توسط آنگوئیسا به گل دوم رسیده بود در آخرین دقیقه این نیمه هم توسط یک بازیکن جدید به گل سوم دست یافت. زننده گل سوم ناپولی اما چهره‌ای شناخته شده است چرا که پدرش یکی از ستاره‌های بزرگ آرژانتین بوده و سال‌هاست روی نیمکت اتلتیکو مادرید می‌نشیند.

جیووانی سیمئونه، پسر دیه‌گو سیمئونه، امسال تابستان با یک قرارداد قرضی از هلاس ورونا به ناپولی پیوست. در دقیقه 44 آنگوئیسا از یار مستقیم خود گریخت و توپ را به کواراتسخلیا سپرد تا او به‌راحتی از الکساندر آرنولد عبور کند و گومز را هم با قدرت بدنی از پیش رو بردارد و سیمئونه را در مقابل دروازه صاحب توپ کند تا او به‌راحتی دروازه لیورپول را باز کند. این اولین گل جیووانی سیمئونه در لیگ قهرمانان بود که مقابل فینالیست سال گذشته به ثمر رسید.

1743056
1743057
1743059

دیدگاه‌ها