کد خبر : 1842680 | 17 شهریور 1401 ساعت 00:46 | 18.9K بازدید | 9 دیدگاه

فینالیست فصل گذشته UCL در آستانه تحقیر بزرگ؛

نیاز اورژانسی لیورپول به تکرار حماسه استانبول!

شاگردان کلوپ برای فرار از یک شکست تحقیرآمیز نیاز به تکرار حماسه استانبول دارند.

نیاز اورژانسی لیورپول به تکرار حماسه استانبول!

به گزارش ورزش سه، نیمه اول دیدار تیم های ناپولی و لیورپول نتیجه عجیبی به همراه داشت؛ تیم میزبان در 45 نخست کار با ارائه فوتبالی برتر و تهاجمی سه بار دروازه شاگردان کلوپ را باز کرد و حتی می توانست شکست سنگین تری نیز به حریف تحمیل کند.

پیوتر زیلنسکی در دقیقه 5 گل اول ناپولی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. در حالی که لیورپول هنوز از شوک این گل زودهنگام خارج نشده بود، میزبان صاحب یک پنالتی دیگر شد؛ این پنالتی را ویکتور اوسیمین از دست داد تا کلوپ و شاگردانش نفسی به راحتی بکشند.

1743064

امشب گویا شبِ لیورپول نبود؛ 45 دقیقه نخست که این را نشان می داد؛ حملات بی امان میزبان در دقیقه 27 می رفت که به گل دوم بیانجامد و این بار فن دایک از روی خط دروازه، تیمش را از خطر حتمی دریافت گل نجات داد. حملات پی در پی ناپولی سرانجام در دقیقه 31 نتیجه داد و آندره آنگویسا روی پاس زننده گل اول، گل دوم را وارد دروازه لیورپول کرد.

ناپولی به پیروزی دو بر صفر هم راضی نبود و حملات خود را تا آخرین لحظات ادامه داد تا در دقیقه 44 توسط جیوانی سیمئونه به گل سوم برسد؛ این یک نتیجه عجیب اما واقعی است؛ پایان نیمه اول – لیورپول 0 – ناپولی 3.

1743065

فینالیست فصل گذشته UCL برای فرار از شکست تلخ خود در شروع فصل جدید به معجزه ای شبیه به معجزه سال 2005 نیاز دارد؛ جایی که در نیمه اول فینال لیگ قهرمانان آن فصل با سه گل از میلان شکست خورد ولی در نیمه دوم هر سه گل را جبران و در ضربات پنالتی پیروز شد.

1743066

دیدگاه‌ها