کد خبر : 1842688 | 17 شهریور 1401 ساعت 02:06 | 73.5K بازدید | 3 دیدگاه

درخشش مینیوله و بدشانسی بایر

شست پا علیه کامبک یاران آزمون در بلژیک! (عکس)

مهاجم ایرانی بایر لورکوزن حضور تعویضی در شب شکست تیمش مقابل کلوب بروژ داشت.

شست پا علیه کامبک یاران آزمون در بلژیک! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته اول گروه B لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بایر لورکوزن در حالی که مثل دو مسابقه اخیرش سردار آزمون را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم یان بریدل به مصاف کلوب بروژ بلژیک رفت.

یاران سردار آزمون که در پنج هفته گذشته بوندس لیگای آلمان فقط یک برد به دست آورده و در چهار مسابقه دیگرشان چهار شکست متحمل شده بودند، در دیدار لیگ قهرمانان برابر کلوب بروژ نیز برخلاف انتظار ظاهر شدند و نتوانستند به روند ناکامی‌هایشان پایان بدهند تا یک باخت دیگر در کارنامه آنها ثبت شود.

بایر لورکوزن که قبل از شروع ناامید کننده در پنج هفته ابتدایی بوندس لیگا، در مرحله نخست جام حذفی آلمان با شکست مقابل تیم دسته دومی اِلورسبرگ از این رقابت‌ها کنار رفته بود، در لیگ قهرمانان نیز شروع بدی داشت و مغلوب حریف بلژیکی شد.

1743126
سیمون مینیوله، دروازه‌بان ۳۴ ساله سابق لیورپول که چهارمین فصل حضورش در کلوب بروژ را پشت سر می‌گذارد، شب درخشانی مقابل یاران سردار داشت و در دقیقه ۲+۹۰ هم یک ضربه ایستگاهی را با شیرجه تماشایی به سمت راست دفع کرد تا تیمش با سه امتیاز زمین را ترک کند

تیم فوتبال بایر لورکوزن در دیدار خارج از خانه مقابل کلوب بروژ با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و حملاتی که در لحظات پایانی داشت نیز بی‌نتیجه ماند تا مثل پورتو و یاران مهدی طارمی، کارش را با شکست در گروه B فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا آغاز کند.

سردار آزمون، ستاره ایرانی بایر لورکوزن که هنوز موفق به گلزنی در فصل جدید بوندس لیگا نشده، از دقیقه ۸۶ دیدار مقابل کلوب بروژ جانشین جرمی فریمپونگ شد که در این حضور کوتاه مدت یک پاس صحیح و کلیدی داشت و در موقعیت گل قرار نگرفت.

1743127
پاتریک شیک در دقیقه ۷۳ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین دروازه کلوب بروژ را باز کرد، اما داور پس از بازبینی صحنه و مشورت با کمک داوران ویدئویی اعلام آفساید کرد
1743128
تکنولوژی جدید ویدئویی که دقت بالایی دارد و از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به کمک داوران آمده، تشخیص داد نوک پای جوناتان تاه، مدافع پیشتاخته بایرلورکوزن که روی گل هم تاثیرگذار نبود و فقط در صحنه حضور داشت، در آفساید است و به‌خاطر همین یک سانتری متر، گل مردود شد!

دیدگاه‌ها