کد خبر : 1842689 | 17 شهریور 1401 ساعت 02:40 | 47.5K بازدید | 6 دیدگاه

کلوپ: نگران اخراج شدن نیستم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از شکست 4-1 تیمش مقابل ناپولی، اعلام کرد که نگران اخراج شدن نیست.

کلوپ: نگران اخراج شدن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در اولین دیدارش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ در خانه ناپولی نمایش ضعیفی داشت و در نهایت شکست سنگینی را متحمل شد.
این اتفاق یک شب بعد از آن رخ داد که چلسی در خانه دینامو زاگرب با یک گل شکست خورد و این نتیجه باعث اخراج توماس توخل شد. اما کلوپ معتقد است که این اتفاق برای او رخ نخواهد داد.
او در پایان دیدار امشب در پاسخ به این سوال که آیا نگران است مانند توخل اخراج شود، گفت:" نه واقعا، مالکان ما خیلی آرام هستند و انتظار دارند که من شرایط را مرتب کنم و فکر نمی کنم کس دیگری این کار را بکند."

1743133

سرمربی آلمانی قرمزها همچنین در مورد عملکرد تیمش گفت:" در فوتبال همیشه راه حل هایی وجود دارد. ما به اندازه کافی خوب بازی نکردیم. این واضح است و به همین دلیل در بازی ها می بازیم. ما در قوی ترین لیگ دنیا بازی می کنیم و در چمپیونزلیگ هم در گروه خیلی خوبی هستیم. 
باید کاری انجام بدهم، این وظیفه من است و من به زمان نیاز دارم تا در این مورد فکر کنم. چیزهای واضحی وجود دارد و ما باید کارهایی را از ابتدا شروع کنیم و پیش برویم.
بازی امشب؟ وقتی فشاری روی توپ نیست، همیشه خطر وجود دارد اما همیشه مسئله این نیست. ما نیاز داریم که منسجم باشیم. مشکل این بود که ما هرگز نزدیک هم نبودیم تا آنها را تحت فشار بگذاریم."
 

دیدگاه‌ها