کد خبر : 1842700 | 17 شهریور 1401 ساعت 11:06 | 33.6K بازدید | 4 دیدگاه

درخشش یک ستاره جدید از آکادمی

آژاکس آمستردام مدیون قدوس

عملکرد درخشان محمد قدوس، ستاره غنایی آژاکس، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

آژاکس آمستردام مدیون قدوس

به گزارش "ورزش سه"، آکادمی آژاکس آمستردام همیشه یکی از بهترین آکادمی‌های اروپایی بوده که بازیکنان بسیار خوبی را به دنیای فوتبال تحویل داده است. 
تاریخ آکادمی این باشگاه پر از بازیکنان بزرگی است که فوتبال‌شان را از اردوهای تمرینی در پایتخت هلند آغاز کرده‌اند و سپس به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده‌اند. 
یکی از بازیکنان درخشان جدید تیم جوانان آژاکس که موفق شده است راهش را به تیم اصلی باز کند، شب گذشته در بازی اول این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر گلاسکو رنجرز، نایب قهرمان لیگ اروپا، به میدان رفت. 
این وینگر غنایی فوق العاده، محمد قدوس است که یک گل هم در جریان پیروزی 0-4 آژاکس در این بازی به ثمر رساند. این بازیکن توپ را در نزدیکی محوطه جریمه دریافت کرد، از تکل یکی از مدافعان حریف عبور کرد و دو بازیکنان دیگر را هم پشت سر گذاشتت تا با سرعت وارد محوطه شود. در حالی که به نظر می‌رسید مسیر اشتباهی را در پیش گرفته و زاویه مناسبش در حال بسته شدن است، او با پای چپش توپ را از جان مک‌لافین عبور داد و به گوشه دروازه دوخت. 
آژاکس شب گذشته نمایش درخشانی داشت و بخشی از آن را مدیون قدوس بود. این بازیکن غنایی در حال حاضر ستاره این باشگاه هلندی است و اگر بتواند همین درخشش در این سطح را حفظ کند، آینده روشنی پیش روی او خواهد بود.

دیدگاه‌ها