کد خبر : 1842701 | 17 شهریور 1401 ساعت 11:07 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

سیمئونه: با فداکاری و تلاش به رویایم رسیدم

جیووانی سیمئونه، پسر دیه‌گو سیمئونه از این که به رویای گلزنی در لیگ قهرمانان رسیده بسیار خوشحال است.

سیمئونه: با فداکاری و تلاش به رویایم رسیدم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف لیورپول رفت و با نتیجه 1-4 برابر این تیم به پیروزی رسید.
سیمئونه موفق شد برای اولین بار در این رقابت‌ها با پیراهن ناپولی به میدان برود و در دقیقه 49 نیز اولین گلش را در لیگ قهرمانان به ثمر رساند تا شبی فراموش نشدنی را برای خودش و تیمش رقم زده باشد. 
او پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من در حال زندگی کردن رویایی هستم که همیشه داشتم و مطمئن بودم که روزی به حقیقت تبدیل می‌شود. به همین دلیل تتوی لوگوی این مسابقات را زدم چون می‌دانستم این لحظه می‌رسد. و امروز با نهایت اشتیاق و علاقه اینجا هستم چون با تلاش، پایداری، فداکاری و عشق، هر چیزی ممکن است. من از بچگی منتظر این لحظه بودم.»
این بازیکن آرژانتینی درباره انگیزه و علاقه‌اش برای حضور در لیگ قهرمانان اظهار داشت:« وقتی 14 ساله بودم لوگوی این مسابقات را تتو کردم چون لیگ قهرمانان را از بچگی دنبال می‌کردم. من علاقه خاصی به بازی در این رقابت داشتم و از سن کمی برای این لحظه رویاپردازی می‌کردم. مدت زمان زیادی از ان روزها گذشته است.»
سیمئونه درباره گلی که به ثمر رساند اضافه کرد:« وقتی توپ نزدیک من شد، می‌دانستم که قرار است به من برسد و با خودم گفتم اینجا بفرست، اینجا بفرست! و واقعیت این است که در ذهنم تاکید کردم که اگر شرایط خوبی داشته باشم، شانسم را برای گلزنی امتحان می‌کنم و همین اتفاق هم رخ داد. لحظه بسیار خاص و احساساتی‌ای بود.»

دیدگاه‌ها