کد خبر : 1842728 | 17 شهریور 1401 ساعت 13:27 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

با تایید جراح ایتالیایی؛ دوری دو ماهه پوگبا از میادین

پروفسور روبرتو روسی، پزشک جراح پل پوگبا اعلام کرد که دوران نقاهت این بازیکن حداقل هشت هفته است.

با تایید جراح ایتالیایی؛ دوری دو ماهه پوگبا از میادین

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا پس از پیوستن به یوونتوس هنوز موفق به پوشیدن پیراهن این تیم در میادین رسمی نشده و مصدومیتی که گریبانگیر این بازیکن شده است باعث شد که او در چند هفته اخیر مشغول طی کردن روند درمان باشد. 
پیش از این بسیاری از پزشک‌ها به این بازیکن فرانسوی توصیه کرده بودند که هرچه زودتر عمل جراحی را روی پایش انجام دهد اما او نپذیرفت تا این که در نهایت مجبور شد دوشنبه این هفته زیر تیغ جراحی برود. 
گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره مدت زمان دوری او از میادین انجام شد و بسیاری حتی معتقد بودند که او ممکن است تا 6 هفته دیگر بتواند در زمین حضور پیدا کند. 

1737105
پروفسور روسی در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی اکیپ درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« ما در توافق با تیم پزشکی یوونتوس تصمیم گرفتیم که زمان بازیابی و درمان هشت هفته‌ای را در نظر بگیریم تا پوگبا بتواند به تیم برگردد و تمرینات گروهی را آغاز کند. این زمان تخمین زده شده است. پس از گذشت هشت هفته باید شرایط او و واکنش‌هایی که به تمرینات دارد؛ ارزیابی کنیم.»
به این ترتیب و با توجه به نزدیکی زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر، به نظر می‌رسد که این بازیکن 29 ساله شانسی برای حضور در ترکیب تیم ملی فرانسه در این رقابت‌ها نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها