کد خبر : 1842742 | 17 شهریور 1401 ساعت 14:20 | 23.7K بازدید | 6 دیدگاه

خوشحالم که او را در تیمم دارم

ژاوی: دمبله مثل روزهای اوج نیمار بازی می‌کند

ژاوی هرناندز در پایان بازی با ویکتوریا پلژن، عثمان دمبله را با نیمار مقایسه کرد.

ژاوی: دمبله مثل روزهای اوج نیمار بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ موفق شد 5-1 برابر ویکتوریا پلژن پیروز شود و گام اول در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را محکم بردارد. ستاره بارسا در این بازی روبرت لواندوفسکی بود که موفق شد اولین هت‌تریک خود با پیراهن بارسا را ثبت کند اما نمی توان از بازی درخشان عثمان دمبله هم نگفت. 

1743195

ستاره فرانسوی که زیر نظر ژاوی متحول شده، دیشب دو پاس گل داد. او پاس گل های سوم و پنجم بارسا را به لواندوفسکی و فران تورس داد. دمبله این روزها در بهترین فرم فوتبالی خودش قرار دارد.

1743196

ژاوی در پایان بازی و در تمجید از دمبله گفت:« دمبله خوشحال است و از فوتبالش لذت می برد. من هم از او راضی هستم. او بازیکن مهمی برای من و برای بارسلوناست. دمبله پاس گل می دهد، گل می زند و در مجموع بازیکنی سرنوشت‌ساز است. توانایی های او انکار نشدنی است و من را به یاد روزهای اوج نیمار در بارسا می اندازد. او به راحتی در مصاف‌های رودرو با مدافعان پیروز می شود. به او گفته ام که بیشتر شوت بزند و باید روی این مساله کار کند. دمبله می تواند بیش از اینها گل بزند. او یک انسان با شخصیت و یک فوتبالیست بزرگ است. خوشحالم که او را در تیمم دارم.»

دیدگاه‌ها