کد خبر : 1842754 | 17 شهریور 1401 ساعت 16:32 | 26.6K بازدید | 9 دیدگاه

30 دقیقه بازی برای او خوب است

دفاع سیمئونه از تصمیم جنجالی در مورد گریزمان

دیه‌گو سیمئونه معتقد است آنتوان گریزمان وقتی از دقیقه 60 وارد زمین می شود، بهتر کار می کند، اما خیلی‌ها معتقدند دلیل ورود دیرهنگام گریزمان به زمین چیز دیگری است.

دفاع سیمئونه از تصمیم جنجالی در مورد گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف پورتو رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

1741821


در این بازی پر برخورد و هیجان انگیز که با اخراج مهدی طارمی همراه شد، هر سه گل در دقایق پایانی به ثمر رسید و گریزمان موفق شد گل پیروزی‌بخش تیمش را در دقیقه یازدهم وقت‌های تلف شده به ثمر برساند. 
این در حالی بود که این بازیکن فرانسوی بار دیگر در این بازی هم در ترکیب این تیم قرار نداشت و کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 61 جانشین سائول نیگز شد. 

گریزمان اگر در فصل جاری در 50 درصد بازی های اتلتیکو بیش از 45 دقیقه بازی کند، بند خرید 40 میلیون یورویی اش فعال خواهد شد. اتلتیکو نمی خواهد این مبلغ را به بارسلونا پرداخت کند و به همین دلیل گریزمان در تمام بازی های اخیر از دقیقه 60 به بعد وارد زمین شده است.

1742634

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در پایان بازی و در مورد وضعیت گریزمان گفت:« گریزمان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ اتلتیکو است و در این تردیدی نیست. سال هاست که مربی او هستم و آمار و ارقام او همه چیز را ثابت می کند. گریزمان در فصل گذشته چندان خوب کار نکرد ولی می دانم که ذهنیتی قوی دارد و امیدوارم فصل جاری جبران کند. او هر زمان به میدان رفته، کیفیت خودش را نشان داده است.»

1743206

سیمئونه ادامه داد:« واقعیت این است که گریزمان وقتی از دقیقه 60 وارد زمین می شود، عالی کار می کند و تعیین کننده تر است. نمی دانم اگر از ابتدا در زمین حاضر باشد نیز همین شرایط را خواهد داشت یا خیر. تا به اینجا مشخص شده که گریزمان در 30 دقیقه پایانی که وارد زمین می شود، بهتر و موثرتر کار می کند.»

دیدگاه‌ها