کد خبر : 1842757 | 17 شهریور 1401 ساعت 16:57 | 7.4K بازدید | 2 دیدگاه

هر بازی یک فینال است

دقیقی: در این مقطع، صدرنشینی مهم نیست

سرمربی جوان شمس آذر قزوین می گوید اصلا به آینده فکر نمی کنم و هر بازی که پیش می رویم، یک فینال محسوب می شود.

دقیقی: در این مقطع، صدرنشینی مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین در یک بازی پرگل ۵ بر صفر پارس جنوبی را از پیش رو برداشت. سعید دقیقی در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: ما یک سری اهداف تاکتیکی داشتیم. از روزی که این تیم جمع شد، سعی کردیم روی اهداف مان برنامه ریزی کنیم و هدف بندی داشته باشیم و در بازی ها بتوانیم به درجه کیفی مورد نظر برسیم. خدا را شکر تیم ما پر از بازیکن با استعداد است و نکاتی که در جلسات آنالیز و تمرین با آنها کار کردیم، خیلی خوب انجام می دهند.

او ادامه داد: بازی های فوق العاده با کیفیتی را ارائه می دهیم. کار تیمی تاثیرگذاری در باکس حریف انجام می دهیم، پرس خوب و اینکه کمترین موقعیت را به تیم‌های حریف دادیم. خدا را شکر می‌کنم که در کوتاه مدت به اهدافی که داریم رسیدیم و انشاالله در بلند مدت هم همینطور باشد. اصلا نباید مغرور شویم، تازه شروع کار است و سه بازی گذشته و ۳۱ هفته پیش رو داریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. تمام تمرکز و تفکر ما روی بازی با استقلال ملاثانی است. اصلا به آینده فکر نمی کنم. هر بازی که پیش می رویم، یک فینال محسوب می شود. انشاالله بتوانیم در بازی بعدی با برنامه و با کیفیت کار کنیم و بتوانیم امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: روز گذشته می توانستیم با گلهای بیشتری ببریم. تیم ما در فاز هجومی بسیار خوب کار می کرد، یکی دو موقعیت تک به تک و موقعیت های دیگری داشتیم این در حالی است که من اعتقاد دارم تیم پارس جم یکی از تیم‌های خوب لیگ یک است و  مربی جوانی هم دارد که پسر با شخصیت و هم بازی قدیمی من است و قطعا در ادامه می تواند بهتر از این کار کند.

او در مورد صدرنشینی در لیگ یک و بیشترین گل زده و کمترین گل خورده عنوان کرد: با این آمار در حال حاضر به کسی جام نمی دهند. برایم مهم نیست که الان کجای جدول هستیم و به این موضوع مغرور نمی‌شوم چون چیزی را به دست نیاورده ایم. وقتی چیزی به دست می آوریم  که بازی ها تمام شود و بیشترین امتیاز را داشته باشیم‌. پایان فصل باید از این موضوع خوشحال بود و در حال حاضر فقط باید این جایگاه را حفظ کنیم.

سرمربی شمس آذر قزوین در مورد امکانات این تیم و شرایط ورزشگاه شان نیز گفت: ما بخش خصوصی هستیم و این بخش از فوتبال حمایت می کند و جای تقدیر و تشکر دارد. مدیران استان، مدیرکل تربیت بدنی و هیئت فوتبال همراه ما هستند و استاندار عزیز قول دادند که بیشتر حمایت کنند و کنار تیم حضور داشته باشند. مدیران کل استان، شهردار و شورای شهر نیز در این بین حامی هستند و نیاز داریم بیشتر حمایت کنند و از مردم شریف استان هم توقع داریم که در استادیوم، پررنگ تر حضور داشته باشند چون شمس آذر برای این استان بوده و بین مردم ریشه دوانده است.

دقیقی در پایان در در مورد مصدومیت عباس عسکری افزود: فعلا مشخص نیست که رباط داده یا خیر. انشالله که آسیب دیدگی اش شدت نداشته باشد. فوق العاده پسر خوب و خوش اخلاق و بازیکن با کیفیتی است. برایش آرزوی سلامتی می کنیم. به هر حال در فوتبال از این مسائل پیش می آید. هر اتفاقی هم افتاده باشد باید قوی تر از قبل برگردد.

دیدگاه‌ها