کد خبر : 1842759 | 17 شهریور 1401 ساعت 17:30 | 44K بازدید | 18 دیدگاه

مهار او غیرممکن است

توپ که به لواندوفسکی می‌رسد، فقط باید دعا کرد

مربی ویکتوریا پلژن روبرت لواندوفسکی را مهاجمی غیرقابل مهار می داند. به عنوان تیم مقابل فقط باید دعا کنید بدشانسی بیاورد و توپش وارد دروازه نشود.

توپ که به لواندوفسکی می‌رسد، فقط باید دعا کرد

به گزارش "ورزش سه"، میکال بیلک، مربی ویکتوریا پلژن، در نشست خبری قبل از بازی برابر بارسا گفته بود که نتیجه مطلوب او تساوی بدون گل است ولی تیم او شب گذشته در نوکمپ 5-1 بازی را به بارسلونا باخت. بیلک گفته بود که روبرت لواندوفسکی خطرناک ترین بازیکن بارسلوناست و حرف او نیز درست بود چرا که ستاره لهستانی سه گل از پنج گل بارسا را زد.

1743079

بیلک در پایان بازی گفت:« 5-1 باختیم و حرفی برای گفتن نیست. پس از گل سوم بارسا دیگر نتوانستیم هیچ کار خاصی انجام دهیم و بارسا فوق العاده کار کرد. کیفیت بارسا را در کمتر تیم اروپا می توان دید.»

بیلک ادامه داد:« هدف ما این بود که به بازیکنان بارسا اجازه استفاده از خلاقیت‌های فردی‌شان را ندهیم ولی این غیرممکن بود. بارسا سریع بازی می کرد و توپ را از دست نمی داد. ما نتوانستیم مثل یک تیم دفاع کنیم و تحت تاثیر قدرت بالای بارسا قرار گرفتیم. شاید داور می توانست یک پنالتی هم برای ما بگیرد.»

1743078

ناکامی در مهار لواندوفسکی:« در مورد بازیکنی با توانایی های بالا حرف می زنیم که در میان بهترین‌های دنیا قرار دارد. او مهاجمی سریع و خطرناک است و زمانی که توپ را داخل محوطه جریمه می گیرد، دیگر مهارش غیرممکن می شود. فقط باید دعا کنید او ضربه اش را بی دقت بزند و بدشانس باشد. مهار او در درون محوطه جریمه بسیار سخت و حتی غیرممکن است.»

دیدگاه‌ها