کد خبر : 1842767 | 17 شهریور 1401 ساعت 19:20 | 31.1K بازدید | 28 دیدگاه

بایرنی‌ها به لوا: به ما نمی‌توانی گل بزنی!

بازیکنان بایرن مونیخ در آستانه بازی هفته آینده‌شان مقابل بارسلونا برای رابرت لواندوفسکی خط و نشان کشیدند و گفتند منتظر بازگشت او به مونیخ هستند.

بایرنی‌ها به لوا: به ما نمی‌توانی گل بزنی!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که امسال در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد دیشب اولین گام خود در این تورنمنت را محکم برداشت و موفق شد اینتر را در یک بازی خارج از خانه 2-0 شکست دهد. باواریایی‌ها هفته آینده یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی را در خانه مقابل بارسلونا انجام خواهند داد.

دیدار بایرن مونیخ و بارسلونا همیشه دیداری بزرگ و حساس است اما امسال بعد از ماجراهای انتقال رابرت لواندوفسکی از بایرن به بارسا این حساسیت‌ها بیشتر از هر زمان دیگری است. چند نفر از بازیکنان بایرن امروز در مصاحبه با روزنامه آلمانی بیلد درباره دیدار با هم‌تیمی سابق‌شان در مسابقه هفته آینده و دیدار حساس مقابل بارسلونا صحبت کردند.

1743078

توماس مولر به بیلد گفت:" ما بی‌صبرانه منتظر بازی با بارسا هستیم. نه فقط به خاطر رابرت؛ نه این تنها دلیل نیست. بازی با بارسا همیشه جذاب است. به خصوص بعد از شروع خوبی که هر دو تیم در چمپیونزلیگ امسال داشتیم. بازی ما یکی از بهترین مسابقات این گروه خواهد بود".

1743293

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ هم در مصاحبه با این روزنامه آلمانی گفت:" ما همه لوا را خیلی خوب می‌شناسیم. ما سالها با او تمرین کرده‌ایم و می‌دانیم چه کیفیتی دارد. ولی او هم می‌داند که بازی با ما آسان نیست".

لئون گورتزکا هم در گفت‌وگو با بیلد درباره لواندوفسکی صحبت کرد و گفت:" ما بعد از آن همه تمرینی که با حضور لوا داشتیم می‌‌دانیم او چه قدرت گلزنی‌ای دارد. لوا مهاجمی در کلاس جهانی است و در این باره هیچ شکی وجود ندارد. ولی در بازی با ما گل زدن به این راحتی نیست و می‌توانیم مانع گلزنی او بشویم".

مارسل سابیتزر دیگر بازیکن بایرن مونیخ هم در این باره گفت:" برای بازی با بارسا اگر بخواهیم موفق باشیم نمی‌شود فقط به فکر تمیز فوتبال کردن باشیم و انجام خطاهای هوشمندانه هم لازم است. ما مدافعین خوبی داریم و با آرایش دفاعی متراکم مساله لوا را حل می‌کنیم. ما در فصل جدید نسبت به پارسال کمتر گل می‌خوریم و مطمئنیم که در بازی مقابل بارسا هم می‌توانیم یک کلین‌شیت دیگر داشته باشیم".

1743294

دیدگاه‌ها