کد خبر : 1842780 | 17 شهریور 1401 ساعت 21:20 | 35.8K بازدید | 3 دیدگاه

شوک به میلان؛ غیبت 5ماهه خرید تابستانی

میلان اعلام کرد الساندرو فلورنزی، خرید تابستانی این باشگاه، تحت عمل جراحی قرار گرفته و پنج ماه قادر به حضور در میادین نیست.

شوک به میلان؛ غیبت 5ماهه خرید تابستانی

به گزارش "ورزش سه"، کادر فنی و هواداران میلان که امیدوار بودند در روزهای حساسی که در هفته‌های آینده در پیش دارند با مصدومیت شدید بازیکنان‌شان روبه‌رو نشوند امروز با خبری تلخ مواجه شدند؛ الساندرو فلورنزی، مدافع ایتالیایی که امسال تابستان از رم به روسونری پیوست تحت عمل جراحی قرار گرفت و تا پنج ماه دیگر نمی‌تواند در خدمت تیم باشد. او فصل گذشته را به صورت قرضی در میلان بازی می‌کرد. 

1743305

باشگاه میلان اعلام کرد فلورنزی که 9 روز پیش در دیدار میلان و ساسولو آسیب دید و زمین مسابقه را ترک کرد از ناحیه تاندون زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت. این جراحی امروز بعد از ظهر در کلینیکی در کشور فنلاند انجام شد.

در ایتالیا گفته می‌شود یکی از دلایلی که میلان در آخرین روز بازار نقل و انتقالات سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی بارسلونا را به خدمت گرفت این بود که از غیبت طولانی‌ مدت فلورنزی نگران بود و قصد داشت برای او جانشینی در اختیار داشته باشد. دِست به صورت قرضی و با بند خرید از بارسا به میلان پیوست.

1743306

توییتر باشگاه میلان هم امروز پیامی خطاب به فلورنزی منتشر کرد و نوشت:" تا آخر مسیر با تو هستیم فلورنزی! امیدواریم خیلی سریع بهبود پیدا کنی".
 

دیدگاه‌ها