کد خبر : 1842782 | 17 شهریور 1401 ساعت 22:27 | 42.2K بازدید | 9 دیدگاه

پی‌یر لیتبارسکی:

کلوپ بارها حسرت سادیو مانه را خواهد خورد!

پی‌یر لیتبارسکی، ستاره سابق فوتبال آلمان، می‌گوید لیورپول روزهای بدی در پیش دارد و یورگن کلوپ به خاطر از دست دادن سادیو مانه بسیار حسرت خواهد خورد.

کلوپ بارها حسرت سادیو مانه را خواهد خورد!

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر لیتبارسکی یکی از محبوب‌ترین ستاره‌های سابق فوتبال آلمان است که در جام جهانی 90 به همراه مانشافت جام جهانی را بالای سر برده است. او در یک برنامه تلویزیونی به ستایش از خریدهای تابستانی بایرن مونیخ پرداخت و به حسن صالح حمیدزیچ بابت انتقال سادیو مانه به بایرن تبریک گفت.

1731243

لیتبارسکی همچنین درباره شکست سنگین لیورپول در دیدار مقابل ناپولی اشاره کرد و گفت لیورپولی‌ها امسال روزهای بدی در پیش دارند و یورگن کلوپ در ادامه فصل بارها به خاطر از دست دادن مانه حسرت خواهد خورد.

او در این باره گفت:" بایرن با خرید مانه انعطاف‌پذیری بیشتری پیدا کرد. او هم می‌تواند کنار خط بازی کند و هم می‌تواند در مرکز خط حمله حریف را به خطر بیندازد. کلوپ مطمئنا بارها حسرت خواهد خورد که چرا چنین بازیکنی بی‌نظیری را از دست داده است".

1743321

با نگاهی به شرایط لیورپول در بازی‌های اخیر می‌توان به لیتبارسکی حق داد. قرمزهای آنفیلد بعد از گذشته 6 هفته از لیگ برتر در رتبه هفتم جدول هستند و این رتبه برای آنها غیر قابل تصور است. آنها با آرسنال صدرنشین 6 امتیاز فاصله دارند. شکست تحقیرآمیز 4-1 مقابل ناپولی در اولین هفته لیگ قهرمانان هم شروع فاجعه‌بار فصل را برای قرمزها تکمیل کرد.

دیدگاه‌ها