کد خبر : 1842786 | 17 شهریور 1401 ساعت 23:39 | 22K بازدید | 9 دیدگاه

باخت غیرمنتظره رم؛ اینجا لیگ کنفرانس نیست!

رم در هفته اول لیگ اروپا در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم بلغارستانی لودوگورتس رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد.

باخت غیرمنتظره رم؛ اینجا لیگ کنفرانس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو بر خلاف انتظار فصل جدید لیگ اروپا را با شکست آغاز کردند و در مقابل لودوگورتس بلغارستان 2-1 شکست خوردند. رم با اینکه در زمین حریف بازی می‌کرد در طول مسابقه نسبت به حریف برتری نسبی داشت اما در بیست دقیقه آخر دو بار دروازه‌اش باز شد تا تک‌گل شاه‌مرادف هم نتواند مانع از شکست غیرمنتظره این تیم بشود.

جالوروسی با شروع بازی در نیمه اول کنترل بازی را در دست داشت و با حملات پائولو دیبالا چند بار دروازه حریف را تهدید کرد ولی نتوانست به گل برسد. رم در این نیمه یک بار با ضربه جیان‌لوکا مانچینی تیر دروازه لودوگورتس را لرزاند ولی در نهایت نیمه اول بی‌هیجان این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

1743332

در نیمه دوم هم تلاشهای رم و دیبالا برای گلزنی ادامه داشت ولی موقعیتی صد در صد برای جالوروسی بدست نمی‌آمد.

در دقیقه 72 این لودوگورتس بود که شاگردان مورینیو را شوکه کرد. یاکوب پیوترووسکی توپ را در مرکز محوطه جریمه رم به اولیویرا سوزا رساند تا او با یک شوت پای چپ دروازه جالوروسی را باز کند.

سوزا دو دقیقه بعد نزدیک بود دومین گل خود را هم به ثمر برساند ولی شوت او این بار از کنار دروازه رم به بیرون رفت تا رمی‌ها نفس راحتی بکشند.

بعد از چند تعویض از طرف مورینیو رمی‌ها حملات بیشتری روی دروازه حریف سازمان دادند و در دقیقه 86 موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند. لورنوز پلگرینی توپ را به مرکز محوطه جریمه تیم بلغار سانتر کرد و شاهمرادف با ضربه سر توپ را وارد دروازه لوودگورتس کرد.

1743333

اما دو دقیقه بعد اتفاقی که جالوروسی انتظارش را نداشت رخ داد و بلغارها دوباره پیش افتادند. در دقیقه 88 نوناتو در سمت راست محوطه جریمه رم صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه جالوروسی را باز کرد. بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود تیم بلغار به پایان رسید تا مورینیو گام اول خود در لیگ اروپا را با یک شکست غیرمنتظره بردارد.

1743334

دیدگاه‌ها