کد خبر : 1842791 | 18 شهریور 1401 ساعت 02:25 | 50.6K بازدید | 2 دیدگاه

بازی جذاب اروپا با ۶ گل و حضور جهانبخش

ستاره ایرانی فاینورد در شب شکست تیمش مقابل لاتزیو یک نیمه در زمین بود.

بازی جذاب اروپا با ۶ گل و حضور جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته اول گروه F لیگ اروپا در فصل ۲۳-۲۰۲۲ تیم فوتبال فاینورد که مثل تمام مسابقات گذشته‌اش علیرضا جهانبخش را در ترکیب نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه المپیکو رم مقابل لاتزیو ایتالیا قرار گرفت.

یاران جهانبخش که طی پنج هفته ابتدایی فصل جدید لیگ اردیویسه هلند هیچ شکستی نداشته و یک مساوی و چهار برد کسب کرده بودند، در نخستین مسابقه لیگ اروپا نتوانستند به روند خوب خود ادامه بدهند و در دیدار برابر لاتزیو مغلوب شدند.

1743349

تیم فوتبال فاینورد در دیدار خارج از خانه مقابل لاتزیو در حالی که سانتیاگو خیمنز دو گل به ثمر رساند، با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل حریف ایتالیایی خود شکست خورد تا شروع ناامید کننده‌ای در لیگ اروپا داشته باشد.

علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی فاینورد که در دو هفته اخیر لیگ اردیویسه هلند دو پاس گل داده و چهار بازی در فصل جدید این رقابت‌ها انجام داده، در دیدار مقابل لاتزیو از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دقیقه ۴۸ نزدیک بود گلزنی کند که شوت او در آستانه ورود به دروازه لاتزیو توسط مدافع این تیم برگشت داده شد.

دیدگاه‌ها