کد خبر : 1842797 | 18 شهریور 1401 ساعت 09:25 | 45K بازدید | 11 دیدگاه

خشم یونایتدها از پنالتی سوسیداد؛ مسخره و باورنکردنی!

بعد از شکست 1-0 منچستریونایتد مقابل سوسیداد، پنالتی مشکوکی که برای تیم اسپانیایی گرفته شد جنجال به پا کرده و با انتقادات شدید هواداران یونایتد مواجه شده است.

خشم یونایتدها از پنالتی سوسیداد؛ مسخره و باورنکردنی!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از بیست سال برای اولین بار دوباره بازی در لیگ اروپا را تجربه می‌کرد و دومین بازی فیکس خود در این فصل را انجام می‌داد منچستریونایتد مقابل سوسیداد 1-0 شکست خورد.

شکست یونایتدها به لطف پنالتی‌ای اتفاق افتاد که در دقیقه 59 به سود سوسیداد گرفته شد؛ پنالتی‌ای مشکوک و جنجالی که خشم هواداران یونایتد را به دنبال داشته و از همان لحظه با انتقادات شدید و گسترده هواداران مواجه شده است.

بازی دیشب که در اولدترافورد برگزار می‌شد برای یونایتد از چند نظر تازگی داشت. علاوه بر فیکس شدن رونالدو و حضور دوباره او در لیگ اروپا، کاسمیرو هم در این بازی برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس با پیراهن شیاطین سرخ به میدان رفت. از طرف دیگر، آنتونی، خرید جدید اریک تن‌هاخ، که بعد از گلزنی در بازی اولش مقابل آرسنال با تحسین‌های زیادی مواجه شده بود هم در بازی دیشب در میدان حضور داشت ولی نتوانست تاثیر خاصی بر جریان بازی بگذارد.

یونایتدها در دقیقه 35 با ضربه سر رونالدو دروازه سوسیداد را باز کردند. این می‌توانست برای کریستیانو و یونایتد به گلی رویایی تبدیل شود و یخ رابطه آنها را کاملا آب کند ولی داور به درستی تشخیص داد که گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و آن را مردود اعلام کرد.

اما جنجال بزرگ مسابقه در دقیقه 59 اتفاق افتاد. جایی که داور اعلام کرد لیساندرو مارتینز که توپ در محوطه جریمه به دستش برخورد کرده باید با اعلام پنالتی به سوی سوسیداد جریمه شود. توپ بعد از برخورد به زانوی مدافع آرژانتینی تغییر مسیر داده و به دست او اصابت کرد ولی بررسی صحنه توسط VAR هم نظر داور را تغییر نداد  تا بریس مندز توپ را راهی دروازه دخیا کند. همین گل کافی بود تا سوسیداد بازی را به سود خود تمام کند.

1743357
1743358
1743359

یونایتد بعد از سه پیروزی پیاپی در لیگ برتر دیشب سومین شکست خود در دوران اریک تن‌هاخ را تجربه کرد. در پایان مسابقه کنفرانس مطبوعاتی اریک تن‌هاخ به دلیل مرگ ملکه انگلیس لغو شد تا او نتواند اعتراض خود به تصمیم داور در صحنه پنالتی را علنی کند. اما هواداران منچستریونایتد و خبرنگاران و کارشناسان انگلیسی که از تصمیم داور خشمگین بودند موج گسترده‌ای از اعتراض‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند.

1743360

این بدترین تصمیم درباره اعلام پنالتی است که در تمام عمرم دیده‌ام.

 

1743361

واقعا نمی‌فهمم این چطور پنالتی است؟ در هر نسخه‌ای از فوتبال که فکرش را بکنید این پنالتی نیست.

 

1743362

تصمیم داور باید برمی‌گشت. توپ بعد از برخورد به پای مارتینز تغییر مسیر داد و به دستش خورد درحالیکه او برگشته بود. 1-0 به نفع سوسیداد. اینکه تصمیم داور تغییر نکرد شگفت‌انگیز است.

 

1743363

تصمیم برای هند گرفتن این صحنه  واقعا مسخره است.

دیدگاه‌ها