کد خبر : 1842804 | 18 شهریور 1401 ساعت 10:46 | 28K بازدید | 4 دیدگاه

گراهام پاتر برای چلسی دو برابر اوبامیانگ آب خورد!

بعد از رسمی شدن انتخاب گراهام پاتر به عنوان سرمربی جدید چلسی، نکته جالب توجه این است که چلسی برای پاتر دو برابر مبلغی که برای جذب اوبامیانگ خرج کرده بود هزینه کرده است.

گراهام پاتر برای چلسی دو برابر اوبامیانگ آب خورد!

به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه چلسی خبری غیرمنتظره منتشر کرد و از اخراج سرمربی آلمانی‌اش توماس توخل خبر داد. آبی‌های لندن خیلی زود دست به کار شدند و دیروز رسما اعلام کردند که گراهام پاتر را به عنوان سرمربی‌ جدیدشان انتخاب کرده‌اند.

اما جالب اینجا است که چلسی برای راضی کردن باشگاه برایتون هزینه‌ای کرده که دو برابر مبلغی است که برای به خدمت گرفتن پی‌یر امریک اوبامیانگ به بارسلونا پرداخته بود.

1743370

بی‌بی‌سی در گزارشی می‌گوید چلسی برای راضی کردن برایتون و کسب اجازه برای به خدمت گرفتن گراهام پاتر و دستیارانش مبلغ 21 میلیون پوند پرداخته است. این در حالی است که در روز آخر نقل و انتقالات تابستانی، آبی‌های لندن 10.3 میلیون پوند به بارسلونا پرداختند تا پی‌یر امریک اوبامیانگ را به لندن منتقل کنند.

1743371

انتشار این خبر به مذاق برخی هواداران چلسی خوش نیامده است. یک کاربر هوادار چلسی در توییتر نوشت:" خدای من، چه قماری! امیدوارم جواب بدهد. می‌توانم با ناراحتی این واقعیت که توخل اخراج شده را هضم کنم ولی آوردن گراهام پاتر به جای او آن هم با این مبلغ هنگفت واقعا عجیب است. امیدوارم این قمار موفق باشد".

کاربر دیگری نوشت:" برای جذب توخل به باشگاه سابقش 13 میلیون پوند دادیم و برای جذب پاتر 21 میلیون پوند. یعنی تاد بولی فقط برای جذب مربی تا اینجا 34 میلیون پوند خرج کرده. آن هم درست بعد از هزینه کردن 270 میلیون پوند برای حمایت از مربی‌ای که چند روز پیش اخراجش کرد. امیدوارم تاد بولی بداند در چلسی دارد چکار می‌کند؟"

دیدگاه‌ها