کد خبر : 1842819 | 18 شهریور 1401 ساعت 13:06 | 30.9K بازدید | 6 دیدگاه

اسکوچیچ مربی خوبی‌ است اما ...

کارلوس کی‌روش در جام جهانی به کار تیم ملی می‌آید

مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیا هم اعتقاد دارد حضور کارلوس کی‌روش، در نهایت، موفقیت فوتبال ایران را به دنبال خواهد داشت.

کارلوس کی‌روش در جام جهانی به کار تیم ملی می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، حضور دوباره کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران نظرات متفاوتی به همراه دارد. علی عابدی از جمله مربیانی است که معتقد است این مربی پرتغالی قطعا به نفع تیم ملی ایران خواهد بود. او در این‌باره گفت: به نظر من بهترین اتفاقی که برای تیم ملی فوتبال ایران می‌توانست رخ دهد، حضور دوباره کارلوس کی‌روش در صدر کادر مربیان این تیم بود. البته این صحبت من هرگز به معنای نفی ارزش‌های فنی و اخلاقی آقای اسکوچیچ نیست.

او در این‌باره ادامه داد: دراگان اسکوچیچ، مربی بسیار با دانشی است که در موقعیت خاصی به تیم ملی ایران رسید و توانست با لیاقت کامل این تیم را به جام جهانی برساند اما خواسته‌های تیم ملی در جام جهانی متفاوت با آنچه پیش از این اتفاق افتاده است، خواهد بود. کارلوس کی‌روش می‌تواند نظم و ترتیب لازم را ایجاد کند، دانش فنی بالایی دارد، همه بازیکنان از این مربی حساب می‌برند و پیش از این هم نتایج خوبی با تیم ملی ایران در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

تنها مربی ایرانی حاضر در فوتبال ایتالیا، درباره امتیازات سرمربی‌گری ایران توسط کارلوس کی‌روش گفت: این مربی پرتغالی رزومه بسیار خوبی دارد. ضمن اینکه پیش از این‌ها در فوتبال ایران نشان داده که می‌تواند هم بازیکن‌ساز باشد و هم بهترین راه را برای پیاده کردن تاکتیک‌های درست و نتیجه‌آور در تیم ملی ایران پیدا کند. او با تیم ملی فوتبال ایران آشناست و می‌داند چطور باید انگیزه بازیکنان را بالا ببرد، یک مربی جهانی که در فوتبال دنیا هم بسیاری او را می‌شناسند در جایی مانند جام جهانی می‌تواند خیلی به کار فوتبال ایران بیاید.

دیدگاه‌ها