کد خبر : 1842820 | 18 شهریور 1401 ساعت 13:09 | 8.9K بازدید | 7 دیدگاه

خبر بد برای ناواس؛ ذخیره دوناروما بودن ادامه دارد

کیلور ناواس که امیدوار بود در ماه ژانویه راهی ناپولی شود خبر بدی از باشگاه ایتالیایی دریافت کرد و مشخص شد ناپولی دیگر تمایلی برای خرید این دروازه‌بان کاستاریکایی ندارد.

خبر بد برای ناواس؛ ذخیره دوناروما بودن ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در طول تابستان امسال ناپولی تلاش زیادی کرد تا کیلور ناواس را از پی‌اس‌جی به خدمت بگیرد اما این تلاش‌ها به ثمر ننشست تا او در پاریس ماندگار شود. ناواس، در حال حاضر، ذخیره دوناروما در پاری‌سن‌ژرمن است و از این شرایط ناراضی است.

تنها امید ناواس این بود که بر اساس شایعات، ناپولی منتظر بوده است تا در ماه ژانویه او را به خدمت بگیرد. اما رسانه‌های فرانسوی می‌گویند دیروز خبر بدی به ناواس رسید و او متوجه شد که ناپولی دیگر تمایلی برای این انتقال ندارد و در ماه ژانویه با پی‌اس‌جی مذاکره نخواهد کرد.

1743412

فصل گذشته در پاریس، مائوریسیو پوچتینو به صورت چرخشی از ناواس و دوناروما در درون دروازه تیمش استفاده می‌کرد اما کریستوف گالتیه زمانی که روی نیمکت پی‌اس‌جی نشست خیلی سریع تصمیم گرفت که دوناروما دروازه‌بان اول او خواهد بود و ناواس باید به ذخیره بودن عادت کند. به همین علت، دروازه‌بان کاستاریکایی امسال تمایل زیادی داشت تا به ناپولی ملحق شود.

امیدهای ناواس اما در ماه‌های اخیر رنگ باخت چراکه دو باشگاه نتوانستند در مذاکرات برای انتقال او به نتیجه برسند. گفته می‌شود مشکل اصلی دستمزد بالای ناواس بوده است. درحالی‌که ناواس امیدوار بود شایعات روزهای اخیر درست باشد و ناپولی در ماه ژانویه به سراغش بیاید اما صحبت‌های اخیر مدیر ورزشی ناپولی امیدهای او را بر باد داد.

کریستیانو گیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی، در یک مصاحبه درباره شایعات مربوط به ناواس گفت:"نه، ما در ماه ژانویه دوباره تلاش نخواهیم کرد. ما به دروازه‌بان‌مان مرت اعتماد داریم و از اینکه او در ناپولی ماندگار شده خوشحالیم".

دیدگاه‌ها