کد خبر : 1842832 | 18 شهریور 1401 ساعت 13:46 | 18.7K بازدید | 1 دیدگاه

شرایط خاص پاتر در چلسی؛ سرمربی محبوب مدیران

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند گراهام پاتر، در باشگاه چلسی نقشی فراتر از یک سرمربی خواهد داشت و برای مثال به تاد بولی برای استخدام یک مدیر ورزشی جدید کمک خواهد کرد.

شرایط خاص پاتر در چلسی؛ سرمربی محبوب مدیران

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از اخراج غیرمنتظره توماس توخل دیروز رسما اعلام کرد گراهام پاتر، سرمربی سابق برایتون، را به عنوان سرمربی جدید چلسی به خدمت گرفته است.

رسانه‌ها در انگلیس می‌گویند پاتر که با قراردادی 50 میلیون پوندی راهی اسمتفوردبریج شده در باشگاه نقشی فراتر از یک سرمربی خواهد داشت و این درخواستی است که تاد بولی، مالک چلسی، از او داشته است.

1743429

اولین نقش گراهام پاتر در مدیریت باشگاه قرار است کمک به مالک برای پیدا کردن و استخدام یک مدیر ورزشی باشد. تاد بولی و بهداد اقبالی به عنوان مالکان جدید باشگاه قصد دارند با استخدام یک مدیر ورزشی جدید تغییراتی ساختاری در چلسی به وجود بیاورند.

گفته می‌شود چلسی پیش از شروع جام جهانی مدیر ورزشی جدید خود را معرفی خواهد کرد. درحالی از گراهام پاتر خواسته شده تا برای پیدا کردن مدیر مدنظرش به مدیران چلسی پیشنهاد بدهد که چنین درخواستی از توماس توخل نشده بود.

1743430

در زمان مالکیت رومن آبراموویچ در باشگاه چلسی، سیاست مدیران جدایی کامل نقش سرمربی از مدیر ورزشی و مدیران فوتبال بود. اما به نظر می‌رسد تاد بولی، اعتقادی به این سیاست ندارد و علاقه او به گراهام پاتر باعث شد که دست سرمربی جدید برای دخالت در حوزه‌ مدیریت ورزشی باز گذاشته شود.

دیدگاه‌ها