کد خبر : 1842849 | 18 شهریور 1401 ساعت 16:29 | 56.4K بازدید | 7 دیدگاه

از لواندوفسکی یاد می‌گیرم

تازه به بارسلونا آمده‌ام، چرا باید جدا شوم؟

فران تورس شایعات جدایی احتمالی خود از بارسلونا را رد کرد و گفت که با گذشت زمان، توانایی‌های خود را اثبات خواهد کرد.

تازه به بارسلونا آمده‌ام، چرا باید جدا شوم؟

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس در انتقالات زمستانی فصل گذشته از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست. او درخواست مستقیم ژاوی بود و در نیم فصل دوم لالیگا توانست بازی های تقریبا خوبی برای بارسلونا انجام دهد. هرچند آمار گلزنی تورس بالا نبود ولی کادر فنی از او رضایت داشت. او در تمرینات پیش فصل بارسا مصدوم شد و به همین دلیل در شروع فصل جدید نتوانسته در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد. برای ژاوی، روبرت لواندوفسکی، رافینیا و عثمان دمبله مهاجمان اصلی هستند و آنسو فاتی هم جایگاه بالاتری از تورس دارد.

1743407

تورس که در بازی چهارشنبه شب برابر ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان توانست یکی از پنچ گل بارسا را بزند، شایعات نارضایتی خود از نیمکت‌نشینی و احتمال جدایی در انتقالات زمستانی 2023 را رد کرد. او در مصاحبه با اسپورت گفت:« تازه به بارسلونا آمده‌ام و دلیلی برای جدایی ندارم. هر چه در تیم رقابت بیشتر باشد، به سود بارسا خواهد بود. به من زمان بدهید و مطمئن باشید می توانم خودم را ثابت کنم. سعی می کنم از هر فرصتی که مربی به من می‌دهد، به خوبی استفاده کنم. بازی به بازی پیش خواهم رفت و امیدوارم برای بارسا بازیکنی موثر باشم. »

1743408

تورس در مورد درخشش روبرت لواندوفسکی در بارسا گفت:« برای من هم تیمی بودن با بازیکنی در کلاس جهانی مثل لواندوفسکی یک افتخار بزرگ است و خوشحالم که او برای بارسا بازی می کند. لواندوفسکی مهاجم فوق‌العاده‌ای است و از او یاد می گیرم. خوشبختانه بازیکنان بسیار خوبی به بارسا اضافه شده اند و تیم بسیار بهتری نسبت به فصل قبل داریم.»

دیدگاه‌ها