کد خبر : 1842868 | 18 شهریور 1401 ساعت 19:01 | 5.5K بازدید | 4 دیدگاه

پیولی: میلان هویت گرفته اما باید بهتر شود

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است این تیم هویتش را پیدا کرده است اما هنوز جای پیشرفت دارد.

پیولی: میلان هویت گرفته اما باید بهتر شود

به گزارش "ورزش سه"، میلان روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته ششم لیگ ایتالیا در زمین سمپدوریا مهمان این تیم خواهد بود. 
سمپدوریا در چند هفته اخیر شرایط خوبی را تجربه نکرده است و در حال حاضر در جایگاه هجدهم جدول رده‌بندی قرار دارد اما پیولی معتقد است که هیچ دیداری برای تیمش آسان نیست. 
سرمربی میلان در نشست خبری پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:« ما برابر تیمی منسجم قرار گرفتیم و می‌دانیم که آنها اشتیاق زیادی برای اثبات خودشان دارند اما نباید اجازه چنین چیزی را به حریف بدهیم. این بازی در عین حال فرصت خوبی برای دیووک اوریگی است که بتواند خودش را در زمین نشان دهد.»
او با اشاره به مشکلات تیمش در خط دفاعی اظهار داشت:« ما در چند بازی اخیر گل‌های بسیاری دریافت کردیم. تمامی تیم نیاز به پیشرفت کردن دارد، مسئله این نیست که فقط مدافعان باید عملکرد بهتری داشته باشند. ما به طور خاص باید در زمینه بازیسازی بهتر عمل کنیم.»

1742299
این مربی ایتالیایی با اشاره به شرایط میلان پس از قهرمانی فصل گذشته اضافه کرد:« این تیم بار دیگر هویت گرفته است. بازیکنان حالا همدیگر را بهتر می‌شناسند و ما کارهای بسیاری انجام دادیم تا ساختار تیم را تقویت کنیم. حالا می‌توانیم تمرکز بیشتری روی جزئیات در تمرینات داشته باشیم و در زمین بازی سرنوشت‌ساز ظاهر شویم. نکته مهم این است که بتوانیم با فشار زیاد بازی کنیم چون در غیر این صورت توانایی پیروزی را نداریم.»
پیولی درباره استفاده از سیستم چرخشی در ترکیب تیمش گفت:« من استفاده از این واژه را دوست ندارم چون به همه بازیکنانم اعتماد دارم و تیمی را انتخاب می‌کنم که باور دارم بهترین شانس را برای پیروزی در هر بازی دارد. هر بازیکنی که در میلان بازی می‌کند باید انتظار رقابت برای حضور در ترکیب در راه رسیدن به قهرمانی را داشته باشد.»

دیدگاه‌ها