کد خبر : 1842876 | 18 شهریور 1401 ساعت 19:42 | 16.9K بازدید | 9 دیدگاه

آلبا: شایسته پوشیدن پیراهن بارسا هستم

جوردی آلبا، مدافع بارسلونا، معتقد است که همچنین شایستگی حضور در این باشگاه را دارد.

آلبا: شایسته پوشیدن پیراهن بارسا هستم

به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی پیرامون تلاش مدیران بارسلونا برای انتقال آلبا به اینتر در طول این تابستان به گوش رسید. 
این بازیکن 33 ساله وارد یازدهمین فصل حضورش در نوکمپ شده است اما به نظر می‌رسد که مدیران و کادر فنی بارسا امیدوار بودند که با فروش او فضای بیشتری در سقف پرداخت دستمزد و در عین حال در تیم برای جذب بازیکنان بیشتر ایجاد شود، اتفاقی که در نهایت رخ نداد.
آلبا در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا درباره ادامه حضورش در این تیم اظهار داشت:« تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که همیشه به ادامه حضورم در بارسلونا فکر کرده‌ام. از نظر خودم شایستگی پوشیدن پیراهن این تیم را دارم، در غیر این صورت اولین کسی هستم که بارسا را ترک خواهم کرد.»

1740898
او با اشاره به تلاشی که در طول سال‌های حضورش در نوکمپ داشته گفت:« من همیشه تعهدم را به این باشگاه و مربیان نشان داداه‌ام. هرگز وارد معضلاتی که به ضرر این باشگاه باشد نشدم. من نمی‌توانم حرف بیشتری به شما بزنم. دوست دارم موضوعات بیشتری را مطرح کنم اما نمی‌خواهم مسائل را باز کنم.»
این بازیکن اسپانیایی درباره تصمیمش برای ادامه حضور در بارسا اضافه کرد:« من نیازی ندارم که خودم را ثابت یا توجیه کنم. من سال‌ها در این باشگاه حضور داشته‌ام. من لحظاتی را سپری کرده‌ام که فرصتی برای بازی نداشتم. همیشه سعی کردم بهترین بازی ممکن را ارائه دهم و حالا فرصتی برای این کار ندارم.»

دیدگاه‌ها