کد خبر : 1841543 | 10 شهریور 1401 ساعت 12:27 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز مذاکره با اینتر؛ آلبا از بارسا می‌رود؟

به نظر می‌رسد که اینتر به دنبال جذب جوردی آلبا، مدافع 33 ساله بارسلونا، است.

آغاز مذاکره با اینتر؛ آلبا از بارسا می‌رود؟

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی در چند هفته اخیر بارها تاکید کرد که اجازه جدایی میلان اشکرینیار را نخواهد داد و احتیاج به بازیکنان دیگری هم در خط دفاعی تیمش دارد. 
حالا بعضی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که مدیران اینتر مذاکراتی را برای جذب آلبا آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در ساعات آینده با این باشگاه به توافق برسند. 
روزنامه آ.اس به همراه جرارد رومرو این خبر را تایید کرده‌ و مدعی شده‌اند که این بازیکن نیز از این انتقال استقبال می‌کند و مایل است که حضور در سن سیرو را تجربه کند. 
اینتر قصد دارد این بازیکن را به صورت قرضی و به مدت یک فصل به خدمت بگیرد و به بارسا اعلام کرده که حاضر است 40 درصد از مبلغ دستمزد او را نیز پرداخت کند. 

1739581
این در حالی است که روزنامه موندو دیپورتیوو که به باشگاه بارسا نزدیک است خبر داده که آلبا هنوز تصمیم نهایی‌اش را در این زمینه نگرفته است و مذاکرات نیز در مراحل ابتدایی به سر می‌برد. 
 بارسا به احتمال زیاد با این انتقال موافقت خواهد کرد، چرا که قصد دارد مارکوس آلونسو را وارد معامله فروش پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی کند. 
باید دید که آیا این دو باشگاه در ساعات آینده بر سر انتقال این مدافع اسپانیایی به توافق خواهند رسید یا او این فصل هم به حضورش در نوکمپ ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها