کد خبر : 1842893 | 18 شهریور 1401 ساعت 21:23 | 20.9K بازدید | 3 دیدگاه

متخصص ضربات شروع مجدد در تیم ملی آمریکا

فدراسیون آمریکا به صورت رسمی همکاری با لارس کنوسن، مربی دانمارکی متخصص در ضربات شروع مجدد، را آغاز کرد.

متخصص ضربات شروع مجدد در تیم ملی آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، فاصله زیادی تا شروع جام جهانی 2022 قطر باقی نمانده و تیم ملی آمریکا نهایت تلاشش را برای آماده‌سازی بازیکنان برای رویارویی با ایران، انگلیس و ولز به کار گرفته است. 
فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که کنوسن پس از چهار سال حضور در تیم ملی دانمارک، با این تیم قطع همکاری کرده و حالا قرار است از این پس به همکاری با این تیم مشغول شود. 
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، درباره اضافه شدن این مربی دانمارکی به کادر فنی تیمش اظهار داشت:« ما خوشحالیم که یک مربی با این تجربه و تخصص قرار است به جمع ما اضافه شود. ضربات شروع مجدد اهمیت خاصی برای هر تیم در جام جهانی دارد و ما اطمینان داریم که لارس می‌تواند به بهبود این ویژگی در تیم ما کمک زیادی داشته باشد.»
او پیش از حضور در تیم ملی هلند و کار به عنوان سرمربی تیم‌های ملی زیر 18، 19 و 20 ساله‌ها، کمک مربی تیم اف سی میدتیلند در سوپرلیگ دانمارک بود و به قهرمانی این تیم در سال 2018 کمک کرد. کنوسن همچنین مدرک مربیگری حرفه‌ای درجه یک یوفا را دارد.
او پس از رسمی شدن حضورش در تیم ملی آمریکا گفت:« من بسیار هیجان‌زده و مفتخرم که قرار است به تیم ملی آمریکا اضافه شوم. از صحبت‌هایی که با گرگ داشتم، احساس کردم که ایده‌های فوتبالی و هدایت تیمی ما بسیار مشترک است. کسب سهمیه حضور در جام جهانی با این تیم جوان نشان می‌دهد که آنها کیفیت و پتانسیل زیادی دارند. من بی‌صبرانه منتظر رویارویی با اتفاقات پیش‌رو هستم.»
تیم ملی آمریکا قرار است در دیدارهای آماده‌سازی پیش از جام جهانی در ماه سپتامبر با ژاپن و عربستان سعودی دیدار کند. آنها همچنین دیدارهای دوستانه با مراکش و اروگوئه خواهند داشت تا با نهایت آمادگی راهی قطر شوند.

دیدگاه‌ها