کد خبر : 1842899 | 18 شهریور 1401 ساعت 22:00 | 2.9K بازدید | 3 دیدگاه

جلوی هوادار باید با تمرکز بازی کنیم

ربیعی: به اندازه کیفیت‌مان امتیاز نگرفته‌ایم

ربیعی می‌گوید تیمش در مسیر درستی قرار دارد و امتیاز و نتیجه هم به دنبال آن خواهد آمد.

ربیعی: به اندازه کیفیت‌مان امتیاز نگرفته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار در ابتدا گفت: امیدوارم در بازی فردا، اول همه سلامت باشند و بعد یک بازی خوب و تماشاگر پسند همراه با حقانیت داشته باشیم. بازی سختی مقابل تیم هوادار داریم. تیمی خوب با کادرفنی خوبی است. در بازی بیرون از خانه در تبریز توانست جلوی تراکتور قرار بگیرد و امتیاز کسب کند. می‌دانم تیمم از لحاظ تمرکز بر روی ایده‌ها و اجرای بازی باید موفق و باتمرکز عمل کند.

ربیعی ادامه داد:  تیم مس رفسنجان به اندازه عملکرد و کیفیتی که ارائه داده نتوانسته امتیازات بیشتری کسب کند ولی من مطمئنم وقتی شما یک مسیری را به درستی در آن گام برمی‌دارید از لحاظ کیفیت و راندمان بازی در مسیر درستی هستی، به هرحال نتیجه هم در پی آن خواهد آمد. ما در بحث تهاجمی خوب هستیم ولی در ضربات آخر خوب نبودیم و در بخش دفاعی هم نیازمند آن هستیم که نقطه ضعف‌ها را برطرف کنیم.‌ پروژه‌های فنی هفته به هفته در جهت تقویت و ترمیم باید صورت بگیرد.

سرمربی مس رفسنجان خطاب به هواداران گفت: امیدوارم که هواداران عزیز ما فردا به حمایت از تیم مس رفسنجان بیایند و در ورزشگاه حضور داشته باشند و به عنوان یار دوازدهم در کنار تیم باشند تا انشاالله در کنار یک بازی خوب، رعایت جوانمردی و اخلاق حرفه‌ای دست پر از زمین خارج شویم.

ربیعی در مورد غایبین گفت: متاسفانه دو سه بازیکن‌ را نداریم. میثم تیموری و فرشید باقری را به صورت قطعی نداریم و دو سه نفر هم هستند که کادر پزشکی ما در تلاشند آنها را برسانند. ما مقابل فولاد چهار بازیکن را نداشتیم ولی با همت خود آقای آذرباد، محسن مهیای بازی در یک نیمه شد. این را هم کنار بدبیاری‌های دیگر داریم و چند هفته اخیر مصدومیت‌های خیلی ساده داشتیم و امیدواریم برطرف شود.

او در پایان راجع به تقابلش با ساکت الهامی گفت: برای ایشان آرزوی توفیق دارم. ما همان موقع بعد از قهرمانی نساجی در کرج با این تیم بازی کردیم و آن موقع قهرمانی ایشان را تبریک گفته بودم و امسال هم برایشان آرزوی موفقیت دارم.

ویدئو: 259871

دیدگاه‌ها