کد خبر : 1842917 | 19 شهریور 1401 ساعت 09:17 | 34K بازدید | 10 دیدگاه

مدیر ماینتس:

اخراج توخل نشان داد، بولی چیزی از فوتبال نمی‌داند

کریستین هایدل، مدیر ورزشی ماینتس، به خاطر اخراج توماس توخل شدیدا از مدیران چلسی انتقاد کرد.

اخراج توخل نشان داد، بولی چیزی از فوتبال نمی‌داند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی پس از گذشت تنها شش هفته از آغاز رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و با یک شکست برابر دینامو زاگرب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تصمیم به قطع همکاری با توخل گرفت. 
این تصمیم در حالی گرفته شد که آبی‌های لندن نتایج چندان بدی هم در هفته‌های ابتدایی فصل جدید نگرفته بودند و در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار داشتند. 
اخراج این مربی آلمانی، واکنش‌های بسیاری را در بین فوتبال‌دوستان و همچنین اعضای خانواده فوتبال در سراسر دنیا به همراه داشت و عصبانیت هایدل را که پیش از این با توخل در ماینتس کار کرده بود نیز برانگیخت. 

1743558
مدیر ورزشی این باشگاه آلمانی به روزنامه بیلد گفت:«این اخراج تاییدی بر نظر افرادی است که با حضور سرمایه‌گذاران در فوتبال مخالف هستند. این صرفا تصمیم یک سرمایه‌گذار است که با فوتبال آشنایی کافی ندارد.»
هایدل با انتقاد از مالکان جدید چلسی اضافه کرد:«کسی که هیچ چیز از فوتبال نمی‌داند با خودش فکر می‌کند که جایگاه ششم برای او به اندازه کافی خوب نیست و می‌گوید بیایید مربی دیگری را امتحان کنیم! پس از تنها شش بازی، من نمی‌توانم دلیل دیگری برای این کار در نظر بگیرم. اما چلسی از این تصمیم پشیمان خواهد شد. آن‌ها نمی‌توانند به این زودی چنین مربی خوبی برای این تیم پیدا کنند.»

دیدگاه‌ها