کد خبر : 1842924 | 19 شهریور 1401 ساعت 09:45 | 69.7K بازدید | 31 دیدگاه

برایثویت:

مسی عالی است اما تا حالا بازیکنی شبیه دمبله ندیده‌ام!

مارتین برایثویت، مهاجم سابق بارسلونا، معتقد است که عثمان دمبله بهترین بازیکنی است که تا به حال دیده است.

مسی عالی است اما تا حالا بازیکنی شبیه دمبله ندیده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله به عنوان یکی از بهترین و با استعدادترین بازیکنان دنیای فوتبال از بروسیا دورتموند راهی بارسلونا شد اما مصدومیت‌های متوالی و دوری طولانی مدت از دنیای فوتبال باعث شد که او نتواند درخشش خود را در این تیم تکرار کند. 
با این حال، حضور ژاوی روی نیمکت بارسا باعث شد که شرایط برای این ستاره فرانسوی تغییر کند و او که در آستانه ترک این باشگاه بود، حالا به یکی از مهره‌های اصلی این تیم تبدیل شده است. 
برایثویت نیز معتقد است که جایگاه فعلی این بازیکن کاملا برای او شایسته است چون پیش از این هیچ بازیکنی را با این توانایی و استعداد ندیده است. 

1735212
این بازیکن دانمارکی سابق بارسا به Tot Costa گفت:«دمبله بازیکن بسیار خوبی است. من علاقه خیلی زیادی به این بازیکن دارم. او استعدادی باورنکردنی در زمین بازی دارد. من هرگز هیچ‌کس را با استعدادی شبیه به او ندیده‌ام، جدی می‌گویم.»
برایثویت سپس لیونل مسی را با این بازیکن فرانسوی مقایسه کرد و اظهار داشت:«لئو مسی در بین همه بازیکنان بسیار خاص است اما باید بگویم که من هرگز بازیکنی شبیه به دمبله ندیده‌ام. این پسر واقعا خاص و استثنایی است. استعداد فردی او تاثیری بیشتر از بازیکنی مثل روبرت لواندوفسکی دارد. دمبله باورنکردنی است چون بازیکن و انسان خوبی است.  لوا هم گل‌های زیادی می‌زند و بازیکن حرفه‌ای بزرگی است، برای او خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها