کد خبر : 1842927 | 19 شهریور 1401 ساعت 10:17 | 11.9K بازدید | 8 دیدگاه

مودریچ: همه دنبال رمز موفقیتم در 37 سالگی هستند

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید، می‌گوید علاقه بی‌وقفه به فوتبال یکی از دلایل موفقیتش در زمین بازی است.

مودریچ: همه دنبال رمز موفقیتم در 37 سالگی هستند

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ یکی از بازیکنان کلیدی و درخشان رئال در موفقیت‌های این تیم در سال‌های اخیر بوده است که روز گذشته تولد 37 سالگی‌اش را برگزار کرد. 
این بازیکن کروات در چند سال اخیر نقش مهمی در قهرمانی‌های رئال ایفا کرده است و این موضوع در روند موفقیت‌آمیز تیم کارلو آنچلوتی در فتح لیگ قهرمانان به خوبی مشهود بود. 
او در گفتگو با تلویزیون رئال مادرید و در پاسخ به این سوال که رمز موفقیتش چه بوده است اظهار داشت:«همیشه افراد بسیاری از من درباره این موضوع سوال می‌کنند اما من نمی‌دانم باید چه پاسخی به آنها بدهم. من 24 ساعت روز را برای فوتبال زندگی می‌کنم. این موضوع بسیار مهمی است.»

1742723
این ستاره کروات با اشاره به علاقه زیادی که به فوتبال دارد اضافه کرد:«من عاشق کاری هستم که انجام می‌دهم و مانند هر زمان دیگری از این حرفه لذت می‌برم چون می‌دانم در سنی هستم که بازی کردن برای یک فوتبالیست دشوار است.»
مودریچ درباره ادامه حضورش در زمین بازی گفت:«شما هرگز نمی‌دانید که تا چه زمانی می‌توانید در این سطح و در این باشگاه دوام بیاورید، چرا که توقعات در اینجا در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. من سعی می‌کنم از تمرینات و مسابقاتی که داریم لذت ببرم. تمام این اتفاقات به من کمک می‌کند که در این سن حس خوبی داشته باشم.»
این بازیکن همچنین درباره برنامه روزانه‌اش اظهار داشت:«من هر روز 1:15 دقیقه زودتر به تمرین می‌رسم و همین جا صبحانه می‌خورم. کارهایم را در سالن بدنسازی با فیزیوتراپ انجام می‌دهم تا برای تمرین گرم باشم. تمرین را انجام می‌دهم و پس از آن بسته به احساسی که دارم باز هم می‌مانم تا کارهایی را که نیاز دارم با فیزیوتراپ انجام دهم.»

دیدگاه‌ها