کد خبر : 1842929 | 19 شهریور 1401 ساعت 10:24 | 10.5K بازدید | 3 دیدگاه

تمرین در زمین شماره 2 و پک؛ ممنوع می‌شود!

بنا به گفته نبی یکی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری وارد تهران می‌شود.

تمرین در زمین شماره 2 و پک؛ ممنوع می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، همزمان با ورود کارلوس کی‌روش به تهران، اسامی تیم ملی هم اعلام می‌شود. البته به نظر می‌رسد که او از روزی که سرمربی تیم ملی شده است، به طور جدی کار خود را شروع کرده و هر روز تماس‌های زیادی با ایران و با افراد مورد اعتماد خود در تهران برای تدوین لیست تیم ملی می‌گیرد. این لیست 47 نفره است اما به نظر می‌رسد که تیم ملی با 23 بازیکن راهی سرزمین موسیقی خواهد شد.

تمرینات تیم ملی هم از روز چهارشنبه در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود و تا زمان اعزام تیم ملی به اتریش ادامه خواهد داشت. تیم ملی 27 شهریور به اتریش سفر می‌کند و در روزهای 1 و 5 مهر با تیم‌های اروگوئه و سنگال بازی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد با بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی، تمرین در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی و شاید هم تمرین در پک، برای دیگر تیم‌ها ممنوع شود. در سال‌های اخیر زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی در اختیار تیم‌های متفاوت از جمله تیم‌های باشگاهی هم قرار گرفته بود اما به باور کارلوس کی‌روش زمینی که تیم ملی در آن تمرین می‌کند، مقدس است و نباید در اختیار دیگر تیم‌ها قرار بگیرد. کارلوس کی‌روش، پیش‌تر در این زمینه به فدراسیون فوتبال گفته بود که در دیگر کشورها هم این طور است و زمین، سالن بدنسازی و یک سری امکانات خاص به طور ویژه تنها در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرد و تنها تیم ملی است که اجازه استفاده از این امکانات را خواهد داشت.  به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش در بازگشت دوباره به تهران هم مراقبت‌ها و حساسیت‌های ویژه خود را در زمینه محل تمرینات تیم ملی ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها