کد خبر : 1842937 | 19 شهریور 1401 ساعت 11:02 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی ‌که می‌خواهد گل بزند- تیمی که باورنکردنی می‌دود

مس و هوادار؛ تاکتیکی و دیدنی خواهد بود

در یکی از بازی‌های هفته ششم لیگ برتر، مس رفسنجان در استادیوم این شهر میزبان هوادار است.

مس و هوادار؛ تاکتیکی و دیدنی خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، مس این فصل اصلا شروع خوبی نداشته است. البته نه از نظر سبک بازی بلکه از حیث باز کردن دروازه حریف. کمی باورش سخت است. تیمی که فصل گذشته 39 گل در لیگ برتر زده بود، با قهرمان لیگ برتر در تعداد گل زده برابر بود و سومین تیم تهاجمی لیگ برتر به حساب می‌آمد؛ در 5 بازی هفته ابتدایی تنها یک‌بار موفق به گلزنی شده است آن هم برابر نساجی.

 این دست اتفاقات در فوتبال تازگی ندارد. بارها و بارها دیده‌ایم، مهاجمی که آقای گل بود در چند مسابقه گل نزد یا تیمی که بهترین خط دفاعی بازی‌ها را در اختیار داشت، در یک بازی گل‌های زیادی دریافت کرد. کارنامه مس در 5 هفته اخیر چیزی از ارزش های فنی تیم محمد ربیعی کم نمی‌کند و این 5 هفته نمی‌تواند ملاک درستی برای ارزیابی تیمی باشد که بعد از صعود به لیگ برتر هم ارایه‌گر بازی‌های خوبی در برابر حریفان بود و یک تیم قابل احترام از نظر فنی به‌شمار می رود.

شاید شروع گل‌زنی مس از بازی با هوادار باشد. تیمی که با هدایت ساکت الهامی اصلا اهل فوتبال دفاعی نیست. البته نه اینکه دفاع نکند اما مالکیت و گردش توپ را دوست دارد و بیشتر برای گلزنی تلاش می‌کند تا گل نخوردن و این موجب می شود تا حریف هم فوتبال تهاجمی و رو به جلویی را به نمایش بگذارد.

فصل گذشته تقابل این دو مربی در لیگ برتر، هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت گل داشت. شاید امروز پایان شروع بد تیم مس رفسنجان با هدایت محمد ربیعی باشد. صرف نظر از هر نتیجه‌ای که در این بازی رقم می‌خورد شروع دوباره گلزنی شاگردان محمد ربیعی می‌تواند اتفاق خوبی برای این مربی و تیمش باشد. چراکه با آغاز دوباره این روند تیم مس می‌تواند همانند فصل گذشته پابه‌پای مدعیان حرکت کند.

1743588
دو بازی فصل گذشته این دو تیم با حداقل فاصله و با برخوردهای شدید به پایان رسید و امروز هم مصاف مس و هوادار جز این نیست؛ تیمی ‌که می‌خواهد گل بزند- تیمی که باورنکردنی می‌دود!

دیدگاه‌ها