کد خبر : 1842956 | 19 شهریور 1401 ساعت 12:01 | 85.5K بازدید | 13 دیدگاه

پرسپولیس بدون ستاره گلزن در مسجدسلیمان

آخرین تقابل پرسپولیس با نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو - یک به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی پایان یافته و سرمربی سرخ‌ها امیدوار است با تکرار برد برابر حریف، صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.

پرسپولیس بدون ستاره گلزن در مسجدسلیمان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در پایان هفته پنجم با دستیابی به 11 امتیاز در صدر جدول جا گرفته و امیدوار است با کسب نتیجه مقابل حریف در جدال امروز، پیش از تعطیلات فیفادی، شرایط خود را در صدر جدول حفظ کند.

نفت مسجدسلیمان که توانسته در این فصل نتایج بهتری نسبت به فصول گذشته خود کسب کند، اما به نظر این‌بار حریف سرسخت‌تری برای صدرنشین لیگ محسوب می‌شود. یحیی گل‌محمدی که دو سفر اخیرش به مسجدسلیمان با پیروزی همراه بوده، این‌بار در شرایطی برابر حریف قرار خواهد گرفت که رضا اسدی را به عنوان ستاره آخرین تقابل در اختیار ندارد.

اسدی، فصل گذشته و با حضوری فیکس در تقابل با نفت مسجدسلیمان توانسته بود با دبل گلزنی خود، تیمش را به یک برد ارزشمند برساند. ستاره بلندقامت سرخپوشان با دو ضربه سر و دو گلی که به نام خود کرد، روی پیروزی تیمش مهر زد و او البته اکنون در این فصل با جدایی از این تیم راهی تبریز شده است. هافبک دفاعی حال حاضر تراکتور در پنج هفته اخیر در ترکیب تراکتور نیز توانسته نمایش موفقی از خود به جا بگذارد و با دو گل زده تا اینجا ستاره تیمش لقب گرفته است. او در بازی هفته گذشته با یک پاس دیدنی تیمش را در موقعیت گل اول قرار داد و گل دوم را نیز به زیبایی به نام خود کرد.

باید دید در بازی امروز پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان کدام بازیکن قادر خواهد بود که نقش ستاره را برای یحیی گل‌محمدی ایفا کند.

دیدگاه‌ها