کد خبر : 1844439 | 28 شهریور 1401 ساعت 16:08 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

هجومی بودن تیم، باعث افزایش گل‌های خورده است

مجدمی:کسی‌ انتظار این‌ نمایش را برابر‌ سرخابی‌ها نداشت

بازیکن نفت مسجدسلیمان می گوید که آنها باید تا پیش از نیم فصل، حداکثر امتیازات را کسب کنند، چرا که در ادامه لیگ، کار سخت خواهد بود.

مجدمی:کسی‌ انتظار این‌ نمایش را برابر‌ سرخابی‌ها نداشت

به گزارش "ورزش سه"، مسلم مجدمی، بازیکن نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره روند این تیم در لیگ بیست و دوم گفت: خدا را شکر امسال نسبت به سال قبل روند خوبی داشتیم. یکی از بهترین شروع های نفت بوده است. همه از فوتبالی که تیم نفت ارائه می کند، راضی هستند. هم هواداران و هم کادرفنی. در بازی با پرسپولیس هم خوب بازی کردیم و حتی با یک گل نیز پیش افتادیم. حالا اشتباه فردی یا داوری، به هر شکل روند بازی به سمتی پیش رفت که آن مسابقه را واگذار کردیم. پس از چند روز استراحت، تمرینات را از سر گرفته ایم تا برای شروع دوباره لیگ آماده باشیم.

وی درباره عملکرد نفت در این فصل پاسخ داد: در ابتدای فصل، در صحبت هایی که داشتم، اعلام کردم تیم خوبی داریم. با شناختی که از بازیکنان جدید و قبلی داشتم، می دانستم تیم خوبی شکل گرفته است. خود آقای مهاجری و کادرفنی خیلی به این تیم کمک کردند. از نظر فنی، تیم خوبی داریم و اگر آن اشتباهات پیش نمی آمد، می توانستیم در رتبه های بالاتری قرار بگیریم. باز هم خدا را شکر، از روند کنونی و نتایج به دست آمده رضایت داریم و امیدوارم در ادامه فصل عملکرد بهتری داشته باشیم.

مجدمی در مورد اینکه تعداد گل های زده و خورده نفت برابر است، گفت: ما امسال یک تیم هجومی هستیم. تیمی که بالا بازی می کند، قطعا از سمت دیگر گل های خورده اش بیشتر می شود. حتی تیم های بزرگ نیز با این مشکل روبه‌رو هستند که هنگام حملات پرتعداد، ممکن است روی ضدحملات غافلگیر شوند.

او ادامه داد: همه تصور می کردند ما برابر استقلال و پرسپولیس بازی دفاعی را به نمایش بگذاریم. ولی همه دیدند که ما مقابل قهرمان سال قبل و قهرمان فصول پیش از آن، یک فوتبال هجومی را انجام دادیم. ما برابر استقلال موقعیت های گلزنی داشتیم که البته آنها نیز فرصت هایی داشتند.

بازیکن نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما برابر پرسپولیس با یک گل پیش بودیم، یک موقعیت تک به تک را از دست دادیم، یک توپ را به تیرک زدیم. پس به دلیل فوتبال تهاجمی ما، ممکن است با این مشکل روبه‌رو شویم که دروازه ما نیز باز شود.

مجدمی درباره دیدار هفته بعد برابر نساجی نیز گفت: نساجی همیشه تیم های خوبی داشته است. بازی در قائمشهر و مقابل هواداران خوب این شهر، سخت خواهد بود. ما برای آن دیدار آماده می شویم. برای بالا بردن آمادگی، به اردوی تهران آمده ایم. امسال تمام بازی های سخت است. تیم های خوبی در لیگ حضور دارند. باید سعی کنیم در نیم فصل نخست تا می توانیم، امتیازات را جمع کنیم.

او ادامه داد: با سپری شدن مسابقات لیگ، تیم ها شکل اصلی خود را پیدا می کنند و جمع کردن امتیازات سخت خواهد بود. تیم خود ما نیز همینطور است و نسبت به سال قبل، چند تغییر داشته ایم. بازی با نساجی نیز سخت است، آنها تیم خوبی هستند و در زمین خودشان بازی می کنند. تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار خواهیم گرفت.

دیدگاه‌ها