کد خبر : 1842969 | 19 شهریور 1401 ساعت 12:56 | 97K بازدید | 1 دیدگاه

درگیری همسر فابینیو با لیورپولی‌ها به خاطر ملکه!

ربکا تاوارز، همسر فابینیو، هافبک لیورپول، به خاطر اظهارنظرهای منفی زیر پستی که برای درگذشت ملکه بریتانیا منتشر کرده بود، با بعضی از هواداران درگیری پیدا کرد.

درگیری همسر فابینیو با لیورپولی‌ها به خاطر ملکه!

به گزارش "ورزش سه"، ملکه بریتانیا دو روز قبل در سن 96 سالگی درگذشت و این اتفاق با واکنش‌های زیادی همراه بود؛ از جمله ربکا تاوارز، همسر فابینیو، عکسی از ملکه الیزابت دوم را در توییترش منتشر کرد و نوشت:" روحت شاد علیا حضرت!"
اما واکنش‌هایی که بعضی از کاربران زیر این پست نشان دادند، باعث شد تا او در توییترش بنویسد:"چنین اظهارنظرهایی در این لحظات شرم‌آور است. لطفا کمی محترمانه رفتار کنید!"
البته ناراحتی هواداران لیورپول از این پست غیرقابل پیش‌بینی هم نبود. لیورپولی‌ها با خانواده سلطنتی و دولت بریتانیا خصومت تاریخی دارند و این در ماجرای اعلام مرگ ملکه هم بازتاب داشت. 

1743620
ربکا تاوارز تا پیش از این رابطه خوبی با هواداران لیورپول داشت و به دلیل انتشار عکس و خبر از شرایط همسرش و تیم لیورپول به عنوان یک منبع خوب برای طرفداران این تیم شناخته می‌شد اما انتشار پستی در مورد مرگ ملکه، اکنون او را مقابل هواداران قرار داد.
در همان ابتدا هم کاربری به او هشدار داد که این پست باعث واکنش هواداران خواهد شد اما او نوشت:" اهمیتی نمی‌دهم! من اینجا نیستم که هر کاری که مردم از من انتظار دارند، انجام بدهم. من اعتقادات خودم را دارم و فکر می‌کنم "احترام" چیزی است که همه باید به آن پایبند باشیم."
ربکا تاوارز خود یک فوتبالیست حرفه‌ای بود و سابقه بازی در لیگ‌های اسپانیا و فرانسه را دارد اما بعد از انتقال فابینیو به لیورپول، برای اینکه کنار همسرش باشد، فوتبال را کنار گذاشت.

دیدگاه‌ها