کد خبر : 1842983 | 19 شهریور 1401 ساعت 14:56 | 8.2K بازدید | 2 دیدگاه

سنگربان جدید سپاهان به دنبال اولین کلین‌شیت؛

نیازمند با مسئولیت‌های سنگین‌تر در بازگشت (عکس)

پیام نیازمند با بازگشت از فوتبال پرتغال پخته‌تر و با تجربه‌تر از گذشته به دنبال تکرار روزهای خوش گذشته است.

نیازمند با مسئولیت‌های سنگین‌تر در بازگشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقتی خبر بازگشت پیام نیازمند پس از پایان هفته دوم و پیش از مصاف سپاهان برابر گل‌گهر توسط رسانه این باشگاه اعلام شد، بسیاری از انتشار این خبر شوکه شدند و هواداران سپاهان با روی باز و تداعی کردن خاطرات سه سال حضور این دروازه‌بان به استقبال او رفتند.
با این حال کار در بازگشت نیازمند در لیگی که شاهد تیم‌های مدعی و منجسم زیادی هستیم، خیلی آسان شروع نشده؛ او در مصاف اول برابر گل‌گهر با وجود چند واکنش خوب دو مرتبه دروازه‌اش را باز شده دید و در دیدار هفته چهارم برخلاف جریان مسابقه روی یک اشتباه پاتوسی را با خود در موقعیت تک به تک دید تا در ثانیه‌های پایانی مسابقه گل بخورد و ضمن تجربه اولین شکست دربرگشت به ترکیب سپاهان، در ثبت کلین شیت هم ناکام بماند. این ماجراها به نحوی دیگر در دربی اصفهان هم تکرار شد تا او اینبار با پنالتی گل بخورد و در ثبت کلین شیت ناکام بماند.

1743657
یکی از اتفاقات قابل توجه بازی سپاهان مقابل فولاد خوزستان کاپیتانی پیام نیازمند از ابتدای مسابقه بود؛ اتفاقی که در سومین و چهارمین بازی سپاهان هم برای این دروازه‌بان تکرار شد تا مشخص بشود این دروازه بان در بازگشت وظایف سنگین‌تری غیر از حفاظت از قفس توری سپاهان برعهده دارد.

1743658
نیازمند در دو بازی اخیر تیمش از ابتدا بازوبند کاپیتانی را بربازو بسته تا به این انتخاب مورایس به نوعی مشکل طلایی‌پوشان اصفهانی که در هر بازی با تعویض کاپیتان مواجه می‌شدند هم از بین رفته باشد.


آنچه مسلم است پیام نیازمند پس از تجربه سه سال بسیار خوب در اصفهان که با رکورد بیشترین دقایق گل نخوردن تاریخ فوتبال ایران هم همراه شد، حالا در لیگی بار دیگر به ترکیب طلایی‌پوشان اصفهانی بازگشته که مدعیان قدرتمندی در آن حضور دارند ولی این دروازه‌بان هم به پشتوانه تجربه یکساله حضور در فوتبال پرتغال و البته مسئولیت کاپیتانی با انگیزه‌های بیشتری در سال منتهی به جام جهانی در چارچوب دروازه  سپاهان قرار می‌گیرد و حالا باید دید در چهارمین حضورش در لیگ بیست و دوم مقابل آلومینیوم اراک سرانجام موفق به ثبت اولین کلین شیت و البته اولین برد در بازگشت می‌شود یا اتفاقات دیگری برای سپاهان در راه است. 
دیدار سپاهان و آلومینیوم اراک در بازگشت به نقش جهان از ساعت 17:30 دقیقه آغاز می‌شود.

1743656


عکس از محمد امیرحسینی

دیدگاه‌ها