کد خبر : 1842995 | 19 شهریور 1401 ساعت 16:05 | 9.5K بازدید | 5 دیدگاه

کریم نیست ولی رودریگو و هازارد را داریم

آنچلوتی: وابستگی به بنزما خیلی هم خوب است!

کارلو آنچلوتی معتقد است وابستگی تیمش به کریم بنزما یک معضل نیست ولی تاکید کرد که جای خالی او حس نخواهد شد.

آنچلوتی: وابستگی به بنزما خیلی هم خوب است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در برنابئو برابر مایورکا به میدان خواهد رفت. رئال در هر چهار بازی خود در لالیگا برنده شده و فردا قصد دارد پنجمین پیروزی متوالی خود را به دست بیاورد.

1742355

کارلو آنچلوتی، مربی رئال، در نشست خبری این بازی گفت:« مایورکا تا به اینجا خوب کار کرده و تنها سه گل در چهار بازی قبلی دریافت کرده است که یکی از روی نقطه پنالتی بود. فکر می کنم یک بازی کاملا دفاعی را از این تیم شاهد باشیم و چشم به ضدحمله ها خواهد داشت.»

وضعیت ادن هازارد:« ادن در بازی برابر سلتیک خیلی خوب کار کرد و فردا هم در ترکیب خواهد بود. امیدوارم یک بازی خوب دیگر را از او ببینیم.»

وینیسیوس می تواند 30 گل در این فصل بزند؟« او باید به همین روند ادامه بدهد. اگر همینقدر خوب بازی کند، چرا که نه؟ او می تواند کم و بیش 30 گل در فصل جاری بزند. او فصل قبل بازیکنی تعیین کننده بود و همچنان هم خوب و ارزشمند کار می کند.»

مصدومیت بنزما:« در فوتبال مصدومیت یک اتفاق طبیعی است. مشکل کریم جدی نیست و فصل قبل در ماه دسامبر نیز مصدوم شد و توانستیم جای خالی او را به خوبی پر کنیم. بدون کریم برابر سلتیک خیلی خوب بازی کردیم و در خط حمله دچار مشکل نشدیم. امیدوارم فردا هم از این حیث مشکلی پیش نیاید. به کریم فشار وارد نمی کنیم که زود برگردد. ببینیم برای دربی(هشت روز دیگر) مهیا خواهد شد یا خیر.»

1739550

شرایط بدنی تیبو کورتوا:« او مشکلی جزئی در زانویش دارد ولی چیز خاصی نیست. تیبو دو روز گذشته تمرین نکرد ولی برای بازی فردا آماده است.»

وابستگی به کریم بنزما و تغییر سیستم در غیاب او:« بدون کریم سیستم تیم را تغییر نمی دهم. برابر سلتیک وقتی هازارد به جای کریم به زمین رفت، سیستم تیم عوض نشد. شاید هازارد قدرت گلزنی کریم را نداشته باشد، چون مدت ها از شرایط بازی به دور بوده ولی از او هم درخواست نکرده ام که هر بازی دو گل بزند. او اگر مثل بازی با سلتیک کار کند، برای من کافی است. وابستگی به بنزما بد نیست و خیلی هم خوب و مثبت است. این نشان می دهد که یک گلزن فوق العاده در اختیار داریم. کریم فصل قبل کمک کرد سه جام ببریم. وقتی کریم نیست، رودریگو و وینیسیوس باید گل بزنند. در تیم بازیکنان خوب و باکیفیتی دارم و مهاجمان خوبی داریم که می توانند جای خالی کریم را پر کنند.»

جانشین کریم:« هیچکس خصوصیات بنزما را ندارد ولی فردا رودریگو می تواند از ابتدا بازی کند.»

دیدگاه‌ها