کد خبر : 1842998 | 19 شهریور 1401 ساعت 16:36 | 12.5K بازدید | 7 دیدگاه

زوج کاوه – عباس‌زاده در نوک خط حمله؛

تراکتور با ترکیب برنده منهای یک نفر

ترکیب منتخب قربان بردیف برای بازی امروز مقابل صنعت نفت اعلام شد.

تراکتور با ترکیب برنده منهای یک نفر

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور هفته گذشته موفق شد اولین برد خود را در فصل جدید کسب کند. این تیم دست به کار بزرگی زد و آلومینیوم را در اراک (2-0) شکست داد. شاگردان بردیف امروز برای تکرار نتیجه هفته قبل، صنعت نفت را پیش رو دارند.

تراکتور امروز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان صنعت نفت آبادان است. سرمربی کهنه کار تراکتور که هفته گذشته به یک برد حیاتی دست یافت امروز تیمش را با ترکیب زیر راهی میدان می کند:
محمدرضا اخباری، سید محمد حسینی، هادی محمدی، حجت حق‌وردی، گوستاوو، محمد آقاجان‌پور، رضا اسدی، ریکاردو آلوز، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد عبا‌س‌زاده و کاوه رضایی

سرخ پوشان فوتبال آذربایجان در بازی امروز به دنبال کسب اولین برد خانگی خود خواهند بود؛ آنها دو هفته پیش این شانس را در بازی مقابل هوادار از دست دادند و به دنبال این هستند که بعد از کسب اولین برد فصل، برد خانگی شماره یک را هم ثبت کنند.

بردیف در بازی امروز تیمش را با یک تغییر نسبت به بازی گذشته راهی میدان می کند. پوریا آریاکیا که مقابل آلومینیوم فیکس بود امروز جای خود را به ابوالفضل رزاق پور داده است. تراکتور امروز هم در خط حمله، زوج عباس زاده – رضایی را دارد.

دیدگاه‌ها