کد خبر : 1843029 | 19 شهریور 1401 ساعت 18:38 | 11.5K بازدید | 13 دیدگاه

او در یک لیگ غیررقابتی ماند

انتقاد رئیس لالیگا از امباپه؛ تمدید با PSG اشتباه بود

خاویر تباس، رئیس لالیگا معتقد است کیلیان امباپه باید به رئال می‌رفت و تصمیم او برای تمدید با پی اس جی درست نبود.

انتقاد رئیس لالیگا از امباپه؛ تمدید با PSG اشتباه بود

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چهار سال پیش بود که رئال مادرید را ترک کرد و به یوونتوس رفت. او سال گذشته قصد بازگشت به رئال را داشت ولی باشگاه مادریدی به او پاسخ رد داد. رونالدو در نهایت به منچستریونایتد رفت. 

1743646

لیونل مسی هم سال گذشته با جدایی از بارسا راهی پی اس جی شد تا لالیگا یک فوق ستاره دیگر خود را از دست بدهد. رقابت بین لیونل مسی و رونالدو بین سال های 2009 تا 2018، لالیگا را به جذاب‌ترین لیگ دنیا تبدیل کرده بود. 

1743028

همچنین در دو سال گذشته، تلاش رئال برای جذب کیلیان امباپه ناکام ماند و ستاره فرانسوی در نهایت ترجیح داد در پی اس جی ماندنی شود. تابستان سال قبل پی اس جی به پیشنهاد رئال برای خرید امباپه پاسخ نداد ولی امسال امباپه که می توانست با توجه به اتمام قراردادش و بدون مشکل راهی رئال شود، قراردادش را تمدید کرد.

1743725

خاویر تباس، رئیس لالیگا، با زیر سوال بردن تصمیم امباپه گفت که لالیگا بدون رونالدو، مسی و امباپه هم یکی از بهترین لیگ‌های دنیاست و سطحی بالاتر از لیگ یک فرانسه دارد. تباس گفت:« لیونل مسی و امباپه در عضویت باشگاهی متمول هستند. باشگاهی که هرگز مشکل مالی ندارد و می تواند بالاترین دستمزدها را بدهد. پی اس جی می تواند هر مبلغی را برای خرید بازیکن پرداخت کند. منچستریونایتد نیز تقریبا همین شرایط را دارد.»

تباس ادامه داد:« قطعا دوست داشتم مسی در بارسا بماند و رونالدو هم به رئال برگردد. از پیوستن امباپه به رئال هم استقبال می کردم ولی او ترجیح داد در لیگی که رقابتی نیست، بماند. از نظر من تصمیم او اشتباه بود. فصل قبل نیز مسی، رونالدو و امباپه در لالیگا نبودند ولی ما قدرت و کیفیت‌مان را حفظ کردیم.»

دیدگاه‌ها