کد خبر : 1843052 | 19 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 19.4K بازدید | 4 دیدگاه

آنتونی مارسیال:

مورینیو به‌خاطر زلاتان به من بی‌احترامی کرد!

آنتونی مارسیال، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، درباره علت رابطه پرتنشی که با ژوزه مورینیو داشت؛ صحبت کرده و می‌گوید سرمربی پرتغالی به او بی‌احترامی کرده است.

مورینیو به‌خاطر زلاتان به من بی‌احترامی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در زمان حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت منچستریونایتد درگیری‌های او با آنتونی مارسیال، بازیکن فرانسوی تیمش، یکی از خبرسازترین اتفاقاتی بود که از اردوی شیاطین سرخ به گوش می‌رسید. مارسیال حالا برای اولین بار درباره علت تنش در رابطه‌اش با سرمربی مشهور پرتغالی صحبت کرد.

مارسیال می‌گوید او مایل بوده پیراهن محبوبش یعنی شماره 9 را به تن کند ولی بعد از پیوستن زلاتان ابراهیموویچ به یونایتد، مورینیو این پیراهن را به زلاتان داده است. ستاره فرانسوی معتقد است مورینیو با این کارش به او بی‌احترامی کرده.

1743773

مارسیال با مربی یونایتد قبل از مورینیو، لوئیس فن‌خال، رابطه خوبی داشت. فن‌خال بود که او را از موناکو به اولدترافورد آورد. فن‌خال اما در پایان فصل 16-2015 اخراج شد تا مورینیو به جای او روی نیمکت بنشیند. مارسیال می‌گوید او پیراهن شماره 9 را که پیش‌تر در اختیار رادامل فالکائو بود به‌دست آورده ولی به دستور مورینیو این شماره از او گرفته شد تا در اختیار زلاتان قرار گیرد که تازه به یونایتد پیوسته بود.

1743774

مهاجم فرانسوی در این باره به فرانس‌فوتبال گفت:" داستان من و مورینیو از شماره پیراهن شروع شد. تعطیلات که بودیم مورینیو به من پیامک زد و پرسید دوست داری پیراهن یازده را بپوشی؟ کلی هم توضیح داده بود که چه پیراهن با ارزشی است چون اسطوره‌ای مثل رایان گیگز آن را می‌پوشید.

گفتم ژوزه، من برای گیگز احترام خیلی خیلی زیادی قائلم ولی ترجیح می‌دهم همان شماره 9 را نگه دارم. وقتی به باشگاه برگشتم دیدم اسمم پشت پیراهن یازده چاپ شده. این بود که رابطه ما اصلا خوب شروع نشد. او هنوز نیامده به من بی‌احترامی کرد".

دیدگاه‌ها