کد خبر : 1843056 | 19 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 14.2K بازدید | 3 دیدگاه

ژاوی نمی‌خواهد لواندوفسکی در مونیخ خسته باشد

با اینکه ژاوی دیروز گفت به خاطر بازی تیمش با بایرن مونیخ کسی را برای بازی امشب بارسا نیمکت‌نشین نمی‌کند ولی رسانه‌های کاتالونیا می‌گویند لواندوفسکی امشب دقیقا به همین دلیل نیمکت‌نشین است.

ژاوی نمی‌خواهد لواندوفسکی در مونیخ خسته باشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از دقایقی دیگر در هفته پنجم لالیگا در یک بازی خارج از خانه به مصاف کادیز می‌رود. بعد از منتشر شدن فهرست بازیکنان بارسا برای این دیدار مشخص شد ژاوی نسبت به بازی‌های قبلی تیمش را با تغییرات گسترده‌ای به میدان خواهد فرستاد.

مهم‌ترین تغییری که توجه زیادی به خود جلب کرده نیمکت‌نشینی رابرت لواندوفسکی است. کسی که در چهار بازی اول بارسا در لالیگا پنج گل به ثمر رسانده و به پرچم بارسلونای جدید تبدیل شده است.

1739637

درحالیکه ژاوی دیروز در مصاحبه مطبوعاتی پیش از دیدار با کادیز گفت هیچکس را به دلیل بازی هفته آینده با بایرن مونیخ نیمکت‌نشین نمی‌کند ولی رسانه‌های کاتالونیا از جمله روزنامه اسپورت می‌گوید نیمکت‌نشینی لواندوفسکی جز دیدار هفته آینده با بایرن هیچ دلیلی ندارد.

در دیدار امشب مقابل کادیز، تصمیم ژاوی برای خط تهاجمی تیمش از همه عجیب‌تر است. در این بازی هم لواندوفسکی و هم عثمان دمبله مسابقه را از روی نیمکت دنبال می‌کنند. دیگر بازیکنی که ژاوی به او استراحت داده اریک گارسیا است. او در دیدار قبلی مقابل ویکتوریا پلژن هم بازی را از روی نیمکت آغاز کرده بود.

به نظر می‌رسد خیال ژاوی از قدرت حریفش راحت است چرا که کادیز فصل جدید را اصلا خوب شروع نکرده. این تیم در چهار بازی خود هیچ امتیازی بدست نیاورده و حتی یک گل وارد دروازه حریفان نکرده است. با این شرایط ژاوی ترجیح داده بعضی بازیکنان اصلی‌اش و به خصوص لواندوفسکی را روی نیمکت بنشاند تا برای بازی حساس مقابل بایرن مونیخ خسته نباشند.

دیدگاه‌ها