کد خبر : 1843059 | 19 شهریور 1401 ساعت 20:28 | 18.9K بازدید | 8 دیدگاه

نیمه دوم فعالتر شدیم و به گل رسیدیم؛

بردیف: هنوز با تراکتور مدنظر من فاصله داریم

قربان بردیف می‌گوید تراکتور هنوز با تیم ایده آل او فاصله دارد.

بردیف: هنوز با تراکتور مدنظر من فاصله داریم

به گزارش "ورزش سه"، قربان بردیف، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت حضور یافت و در حالی که از پیروزی تیمش بسیار خوشحال بود، در مورد این بازی اظهارنظر کرد.

* فقط درباره این بازی صحبت کنید
بابت این نتیجه خدا را شکر می‌کنم. نیمه اول چند موقعیت داشتیم اما به گل نرسیدیم اما نیمه دوم تیم ما بهتر شد و توانستیم به گل برسیم و پیروز این بازی شویم. درباره بازی امروز صحبت کنید و درباره آلومینیوم حرفی نداریم آن وقت باید همه 5 بازی را به یاد بیاوریم.

* من در مورد کلمه ایده آل صحبت نکردم
در رابطه با بازی باید بگویم از هواداران که ما را حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم. مربیان هم احساس می‌کنند که هواداران پشت آنها هستند و حمایت می‌کنند. من در رابطه با تیم باید بگویم آنچه که می‌خواهیم کم کم به آن می‌رسیم. من در خصوص کلمه ایده‌آل صحبت نکردم بنابراین همان طور که گفتم هفته پنجم و ششم به اهدافی که گذاشته بودیم خواهیم رسید.

* صنعت نفت خیلی خوب دفاع کرد
نیمه اول نمایش انتقاد برانگیزی داشتیم و این را قبول می‌کنم. ما اصلا از شرایط بازی رضایت نداریم، بین دو نیمه با آنها صحبت کردیم که فعال‌تر شدند چون سعی کردند بیشتر سانتر کنند که به اهداف‌مان برسیم. صنعت نفت خیلی خوب دفاع کرد و تمام بازی‌هایی که از این تیم دیده بودیم در جابه‌جایی عرضی خوب کار کرده بودند. هدف ما این بود منطقه بازی را تغییر دهیم و تا بین دفاع آنها فضا ایجاد و از آن استفاده کنیم. نیمه اول شرایط خوب نبود تا از این فضا استفاده کنیم اما نیمه دوم بهتر شد. وقتی اسدی را نوک گذاشتیم و اینکه او انرژی داشت به تیم کمک کرد تا به گل برسیم.

* شاهین ثاقبی قطعا بازی خواهد کرد
در ابتدا باید بگویم شاهین ثاقبی خیلی خوب تمرین می‌کند، او قطعا بازی خواهد کرد و شاید جایی خواسته‌ایم از او استفاده کنیم اما ممکن است گاهی تاکتیک تغییر کند بنابراین همه این مسائل هست.

دیدگاه‌ها