کد خبر : 1843062 | 19 شهریور 1401 ساعت 20:40 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهانه نمی‌آورم اما...

حسینی: بی‌دلیل بازی ما را اینقدر زود گذاشتند

مجتبی حسینی، سرمربی پیکان معتقد است که تیمش بعد از بازی پرفشار برابر استقلال مقابل گل گهر تا حدودی خسته بوده است.

حسینی: بی‌دلیل بازی ما را اینقدر زود گذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی، سرمربی پیکان بعد از شکست 1-0 تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: با توجه به نزدیکی بازی ها و با توجه به بازی خیلی سختی که ما مقابل استقلال داشتیم این احتمال را می دادیم که بچه های‌مان خیلی  سرحال نباشند، متاسفانه این اتفاق افتاد. نیروهای ما خیلی محدود است. در این بازی هم چند بازیکن ما خیلی سرحال نبودند. این به خاطر خستگی بازی قبلی بود و بی دلیل بازی ما را اینقدر زود گذاشتند.

در مورد بازی امروز هم فکر می‌کنم همانطور که خودتان ملاحظه کردید یک ایستگاهی پشت ۱۸ نتیجه را تعیین کرد. در ادامه با توجه به شرایط زمین و بازی ما همه راه ها را امتحان کردیم. به‌خصوص در ۱۰ دقیقه آخر بازی ما هم به تیر دروازه زدیم هم از دو سه قدمی دروازه موقعیت داشتیم. متاسفانه توپ داخل گل نرفت. فکر می کنم همان تک صحنه و ایستگاهی فوق‌العاده ای که بازیکن آن‌ها زد، نتیجه را برای گل گهر درآورد. بچه‌های ما باید یاد بگیرند که در چنین بازی‌هایی از کمترین موقعیت خود بیشترین استفاده را بکنند.

حسینی در ادامه گفت: همانطور که گفتم متاسفانه ما در ده دقیقه آخر دو سه موقعیت داشتیم که بتوانیم بازی را برگردانیم اما این اتفاق رخ نداد. مسئولیت این باخت بر عهده من است و بازیکنان نباید زیر فشار بروند. بچه های ما زحمت شان را کشیدند و من هم دنبال بهانه نیستم و وقتی می بازیم باید سرمان را پایین بیندازیم و سراغ بازی بعدی برویم اما گلایه‌ای دارم، واقعاً سخت است که شما در استادیوم آزادی یک بازی پرفشار انجام دهید و بعد سه روز بعد دوباره یک بازی بکنید. ما دوست داشتیم بازی ها ادامه پیدا کند اما می‌شد که بازی امروز ما فردا انجام شود. این بهانه نیست و ما بازی را باختیم و حرفی برای گفتن نداریم.

ویدئو: 259965

دیدگاه‌ها