کد خبر : 1843065 | 19 شهریور 1401 ساعت 20:51 | 26.4K بازدید | 5 دیدگاه

کی‌روش مربی من بود، امیدوارم در جام‌جهانی موفق باشد

ساپینتو: بازی امروز ما در ایران بی‌نظیر بود

سرمربی استقلال می‌گوید که تیم او روند خوبی را در پیش گرفته بود و دوست داشت لیگ تعطیل نشود.

ساپینتو: بازی امروز ما در ایران بی‌نظیر بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یک بازی یک طرفه و فوق العاده زیبا، توانست با نتیجه سه بر یک از سد نساجی عبور کند. آبی پوشان در این بازی چندین فرصت خوب گلزنی را از دست دادند.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از بازی حاضر شد و صحبت های زیر را مطرح کرد:

* بازی‌ای که انجام دادیم در ایران بی نظیر بود
فکر می کنم که چیزهای زیادی انجام دادیم و چیزهای زیادی هم هست که درباره آن صحبت کنیم. توانستیم بر حریف غالب شویم و موقعیت ها و فرصت های زیادی ایجاد کنیم. بازی‌ای انجام دادیم که در ایران بی نظیر بود. این بازی هم برای هواداران خوب و عالی بود و هم برای کل ایران. همانطور که پیش از این گفته بودم، در بازی قبلی لایق پیروزی بودیم ولی این امر میسر نشد.

* به بازیکنان گفتم با وجود اشتباهات داوری، بجنگید
امروز و قبل از بازی به بازیکنان یک چیزی گفتم. چیزی که نسبت به بازی قبل متفاوت تر بود. به آنها گفتم حتی اگر داوران جلوی ما پنالتی بگیرند، ما نخواهیم ایستاد و می جنگیم. حتی گل هم خواهیم زد. نه تنها گل اول بلکه گل های دوم و سوم. من نیز از این موضوع خیلی خوشحالم. بازیکنان با و بدون توپ خوب کار کردند.

* بازیکنان ملی پوش زیاد، باعث افتخار من است
تعداد بازیکنان استقلالی دعوت شده به تیم ملی؟ هر چقدر تعداد آنها بیشتر باشد، باعث افتخار من خواهد بود. به عنوان یک سرمربی باعث افتخار است، هم برای من و هم برای باشگاه. امیدوارم بازیکنان از این فرصت استفاده کنند و به تیم ملی دعوت شوند.

* کی روش مربی من بود و امیدوارم موفق باشد
حضور کی روش روی نیمکت تیم ملی ایران؟ زمانیکه در اسپورتینگ بازی می کردم، کی روش مربی من بود. او حتی در رده جوانان مربی من بود. او را به خوبی می شناسم و مربی خیلی خوبی است. قبلا نیز با تیم ملی ایران خیلی خوب کار کرده بود و رزومه خوبی داشت. امیدوارم در بازگشتش به ایران، باز هم خوب کار کند و در جام جهانی موفق باشند.

* پیمان کمی درد داشت و تعویض شد
علت تعویض پیمان بابایی؟ پیش از شروع نیمه دوم، کمی درد داشت. او در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشت ولی دیگر نتوانست ادامه دهد و او را تعویض کردیم.

* بازیکنان تعویضی نیز مانند بازیکنان ثابت خوب بودند
علت تعویض های زودهنگام قایدی و محبی و...؟ حتی با ترکیب قبلی و با ترکیب بعدی که وارد زمین شدند، ما فرصت‌های زیادی را ایجاد کردیم. ما در این بازی 15 موقعیت ایجاد کردیم. به‌خاطر دقایق نیست که من تعویض ها را انجام دادم. چون سه روز پیش بازی داشتیم و بازیکنان دیگر هم لایق این بودند که بازی کنند، به همین دلیل زود‌تر تعویض کردم.
* داور پنالتی ما را نگرفت و به من کارت داد
شلوغ بودن نیمکت‌ها و اعتراضات سرمربیان دو تیم به داور؟ داور به من کارت زرد داد، واقعا پنالتی سالمی بود که نگرفتند. داور پنالتی ما را نگرفت، ولی در عوض به من کارت زرد داد. من باید بیشتر احترام می‌گذاشتم. اگر نتوانیم چیزی بگوییم، این فوتبال نمی‌شود و یک رقابت دیگری خواهد بود. باید آنها هم قبول کنند که ما هم می توانیم نظرمان را بگوییم و صحبت کنیم و رفتارهای احساسی می تواند کنار خط رخ دهد ولی همیشه به داوران احترام می‌گذارم.

* دوست داشتم لیگ ادامه داشته باشد
تعطیلی لیگ؟ برای ما که در حال پیشرفت هستیم و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم، این تعطیلی خوب نیست. اگر از من بپرسید دوست دارم ادامه بدهم، ولی برنامه‌ای وجود دارد که باید به آن احترام بگذاریم و این برنامه برای همه یکسان است. برای برخی بازیکنان تعطیلات خواهیم داشت که خانواده‌شان را ببینند، چون به این استراحت نیاز دارند. پس از آن به کارهایی که قبلا روی آن کار می کردیم، ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها