کد خبر : 1843066 | 19 شهریور 1401 ساعت 20:54 | 22.9K بازدید | 8 دیدگاه

لطفا به تیم جوان ما احترام بگذارید

مهاجم پیکان: چرا نساجی نتوانست جلوی استقلال بایستد؟

مهاجم پیکان نسبت به اتفاقاتی که بعد از بازی تیمش مقابل نساجی و استقلال رخ داده ابراز ناراحتی کرد.

مهاجم پیکان: چرا نساجی نتوانست جلوی استقلال بایستد؟

به گزارش "ورزش سه"، ساسان حسینی بعد از شکست یک بر صفر پیکان مقابل گل‌گهر در جمع خبرنگاران گفت: بازی را خوب شروع کردیم. سر یک اتفاق که خطای خاصی هم نبود، ایستگاهی به ما گل زدند. گل گهر تیم پرمهره‌ای است و هزینه زیادی کرده است. گل گهر واقعا موقعیت جدی گلزنی نداشت. خیلی خوب کار کردیم و روی بدشانسی توپ هایمان وارد دروازه نشد. حداقل نتیجه ای که می‌توانست رقم بخورد، مساوی بود.

او ادامه داد: ما از سازمان لیگ گلایه داریم. چه لزومی دارد ما 4 روز یکبار بازی کنیم؟ سه شنبه در آن شرایط سخت با استقلال بازی کردیم. چرا باید روز شنبه در این چمن جلوی گل‌گهر بازی کنیم؟ اردوی تیم ملی که عقب افتاده بود، می‌توانستند بازی را یکشنبه بگذارند.

مهاجم پیکان همچنین گفت: از اول فصل ما نتایج قابل قبولی گرفتیم و فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم، اما هیچ کس نمی‌گوید پیکان با یک تیم جوان خوب فوتبال بازی می‌کند. چه از لحاظ حفظ توپ و موقعیت‌سازی  چه مسائل دیگر...

حسینی با اشاره به اتفاقات بعد از بازی با نساجی و استقلال تاکید کرد: بعد از بازی با نساجی همه رسانه‌ها را در دست گرفتند و همه چیز درباره داور گفتند و هیچ کس هم جلویشان در نیامد. بعد از بازی با استقلال به جای اینکه بگویند پیکان با این بودجه پایین و یک سری بازیکن جوان اینقدر خوب کار می‌کند، آمدند گفتند اتوبوسی بازی می‌کنیم! این چه معنی دارد؟ دفاع کردن یک تاکتیک است و کار هر تیمی نیست. چرا نساجی امروز نتوانست جلوی استقلال دوام بیاورد؟ کسی این را نمی‌بیند اما می‌گویند اتوبوسی دفاع کردیم. موقعیت های جدی ما از استقلال بیشتر بود.

مهاجم پیکان در بخش دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که به تیم ما احترام بگذارند. ما ملوان انزلی را بردیم،‌ نفت مسجدسلیمان را در شهر خودش شکست دادیم. با استقلال جلوی هوادارانش مساوی کردیم. این همه فشار روی تیم ما چه معنایی دارد؟ این همه حمله انصاف نیست. ما فوتبالمان را بازی می کنیم.

حسینی در پایان افزود: الان شما دیدید که بچه های ما درباره داور حرف بزنند؟ باشگاه تا به حال بیانیه ای داده و حرفی زده؟ فقط انتظار احترام داریم. ما کارمان را انجام می‌دهیم و سرمان پایین است. بعد از بازی با نساجی یک هفته رسانه ها را دنبال کردم و مدام می‌گفتند اینطور شد و آنطور شد. هیچ کس از تیم ما صحبت نکرد؛ چون سرمان در کارمان خودمان است.

ویدئو: 259959

دیدگاه‌ها