کد خبر : 1843068 | 19 شهریور 1401 ساعت 20:55 | 40.5K بازدید | 1 دیدگاه

مبارزه بزرگ در PSG؛ بین نیمار و امباپه (عکس)

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن همچنان فرم فوق العاده ای در ترکیب این تیم دارد.

مبارزه بزرگ در PSG؛ بین نیمار و امباپه (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در بهترین روزهای دوران ورزشی خود قرار داشته و او امروز نیز در نیمه اول بازی پاری سن ژرمن با برست موفق به گلزنی شد. در اواسط نیمه اول این دیدار بود که لیونل مسی با پاس فوق العاده و فنی خود در سمت چپ محوطه نیمار را در موقعیتی تک به تک قرار داد و این ستاره برزیلی با ضربه ای محکم و دقیق به گوشه دروازه برست، گل تیمش در نیمه اول را به ثمر رساند تا آنها با برتری راهی رختکن شوند.

بدین ترتیب نیمار در حال حاضر با هشت گل بالاتر از کیلیان امباپه در صدر جدول گلزنان لیگ فرانسه قرار گرفته و به نظر می رسد رقابت جذابی بین این دو ستاره گران قیمت برای کسب عنوان آقای گلی برقرار خواهد بود.

همچنین نیمار با گل امروز خود از پائولتا سبقت گرفت و با 110 گل، چهارمین گلزن برتر تاریخ پاری سن ژرمن لقب گرفت. البته زلاتان با 156، کیلیان امباپه با 180 و ادینسون کاوانی با 200 گل بالاتر از این بازیکن قرار دارند و رسیدن به رتبه اول با توجه به سن و سال امباپه و تمدید قرارداد او کار دشواری به نظر می رسد. اما نیمار در سال های پیش رو می تواند در صورت ادامه این روند گلزنی، از زلاتان و حتی کاوانی عبور کرده و با کیلیان امباپه برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ پاری سن ژرمن رقابت کند.
174379717437981743799

دیدگاه‌ها