کد خبر : 1843082 | 19 شهریور 1401 ساعت 21:25 | 38.4K بازدید | 2 دیدگاه

بدون تماشاگر بودن بازی به ما چه ربطی دارد؟

اعتراض تند شکوری؛ دیگر به این ورزشگاه نمی‌آییم!

قائم مقام باشگاه پیکان نسبت به حضور پرتعداد تماشاگران گل‌گهر و نشاندن آنها در بخش CIP ورزشگاه گلایه کرد.

اعتراض تند شکوری؛ دیگر به این ورزشگاه نمی‌آییم!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم شکوری بعد از شکست یک بر صفر پیکان مقابل گل‌گهر سیرجان بیان کرد: فکر می‌کنم آمار و تصاویر کاملا مشخص بود. تیم ما خوب بازی کرد و یک ایستگاهی وارد دروازه شد. موقعیت های بی شماری داشتیم که وارد دروازه نشد.

او با اشاره به حضور پرتعداد هواداران گل‌گهر در ورزشگاه خاطرنشان کرد: متاسفانه نمی‌دانم چه داستانی است برای تیم‌هایی که کمتر هزینه کردند و اقتصادی‌تر جلو رفتند، پیش می‌آورند؟ شما خودتان هم دیدید. ما اینجا میزبان هستیم اما فقط اسم میزبانی را داریم.

ویدئو: 259950

قائم مقام باشگاه پیکان همچنین گفت: مسئولان برگزاری بازی روی چه حسابی سکوها را اینطور تقسیم‌بندی می‌کنند؟ در بازی قبل که میهمان استقلال بودیم کلا 5 بلیت به ما دادند؛ اما امروز ما میزبان بودیم، هیات مدیره و مدیرعامل ما یک گوشه نشسته بودند و دوستان ما از باشگاه گل‌گهر که احترام زیادی برایشان قائل هستیم اکثر صندلی های CIP و VIP را گرفته بودند. البته که مشکل از مسئولان گل‌گهر نیست و از مسئولان برگزاری بازی است. گل‌گهری ها در اکثریت بودند. این باید درست شود.

شکوری درباره مشکلات میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین افزود: همه جای دنیا اینطور است که تیم میزبان از میزبانی اش استفاده می‌کند و بر اساس پروتکل رفتار می‌کنند. مطمئن باشید با این شرایط ما دیگر در این ورزشگاه(پاس قوامین) میزبانی نخواهیم کرد. سعی می‌کنیم هرطور شده تیم خود را به کرج ببریم که حداقل شرایط میزبانی ما حفظ شود. من برای دکتر شیرازی احترام زیادی قائل هستم و از دوستانم هستند اما این هفته دوم است که اینجا میزبان بودیم ولی شرایط میهمان را هم نداشتیم که حرفه‌ای نیست.

قائم مقام باشگاه پیکان درباره اینکه بازی ها در ورزشگاه پاس بدون تماشاگر برگزار می‌شود بیان داشت: اینکه بازی بدون تماشگر برگزار می‌شود تقصیر باشگاه پیکان نیست، ما از حضور هواداران استقبال می‌کنیم ولی اگر قرار است که CIP و VIP داشته باشیم باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم. بعد می‌گوییم چرا مجوز حرفه‌ای ما به مشکل می‌خورد و به گردن باشگاه‌ها می‌اندازیم. در حالی که  ساده‌ترین چیزها را رعایت نمی‌کنیم. نمی‌دانم روی چه حسابی است که از یکسری از تیم‌ها که بیشتر هزینه می‌کنند حمایت بیشتری می‌شود. به گل‌گهر تبریک می‌گویم، فوتبال است و باید حواشی‌ آن کنترل شود تا بازی‌ها قشنگ‌تر شود.

شکوری در پاسخ به این پرسش که چرا بازی ها در ورزشگاه پاس بدون تماشاگر است، گفت: من هم دلیل این کار را نمی‌دانم، ما به عنوان باشگاهی که باید استادیوم را معرفی کنیم این کار را انجام داده‌ایم، اما اینکه چرا تماشاگر نمی‌آید را نمی‌دانم. اگر قرار است تماشاگر نیاید دیگر نمی‌شود 50 نفر را در VIP و CIP  بنشانیم، اینکه چه سمت‌هایی دارند مشخص نیست. در همه جای دنیا کسانی در این جایگاه می‌نشینند که سمتی دارند. ما تماشاگران را از روی سکوها برمی‌داریم و  همه را می‌بریم پشت شیشه و روی صندلی‌های لوکس‌تر می‌نشانیم. نمی‌دانم داستان آن چیست.

دیدگاه‌ها