کد خبر : 1843087 | 19 شهریور 1401 ساعت 21:51 | 58.7K بازدید | 6 دیدگاه

یک ارگانی بیاید و درباره قرارداد تیم‌ها افشاگری کند

فروزان: بازیکن 20 میلیاردی با 15 میلیاردی تعویض می‌شود!

دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان معتقد است تیمش نسبت به تیم های متعددی در لیگ برتر هزینه پایینی انجام داده است.

فروزان: بازیکن 20 میلیاردی با 15 میلیاردی تعویض می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان بعد از برد گل‌گهر مقابل پیکان در هفته ششم لیگ برتر بیان کرد: من حدود سه هفته پیش با بچه‌های تیم صحبت کردم و گفتم اگر این سه هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیروز شویم، تمام نتایج بازی‌های دیگر به نفع ما رقم خواهد خورد. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر همان گونه شد. ما فقط یک اشتباه در بازی با مس کرمان کردیم. در آن بازی باید 6 گل می‌زدیم ولی توپ‌های ما گل نمی‌شد. نمی‌دانم چطور می‌شود توپ‌های با فاصله یک متر از دروازه گل نمی‌شد.

او درباره دو امتیازی که تیمش در گذشته از دست داد، تاکید کرد: همان 2 امتیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست دادیم اما خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر دو بازی بعد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با اقتدار پیروز شدیم و تا همین الان صدر جدول هستیم و ان‌شاءالله هم بازی پرسپولیس هم طوری رقم بخورد که به نفع ما شود. باید به کل مجموعه ما درود فرستاد. بازیکنانمان، به کادر فنی تیم‌مان و به مسئولان تیم‌مان، همه در تلاشیم که بتوانیم به اهداف برسیم. امسال سال سختی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در پیش داریم. رقیب ما استقلال، پرسپولیس، سپاهان‌، فولاد نیست.

دروازه‌بان گل گهر با اشاره به هزینه های سنگین تیم های دیگر افزود: آنها بازیکنان 20 میلیارد تومانی دارند و بازیکن 20 میلیاردی تعویض می‌کنند، بیرون می‌آورند و بازیکن 15 میلیارد تومانی به داخل زمین می‌برند. ما سقف قراردادمان 10 میلیارد تومان هم نیست. مجموعه گل گهر با نفراتی که دارد و با بازیکنانی که حفظ کرده‌ایم، توانسته‌ایم نتیجه خوب بگیریم.

فروزان درباره اینکه تیم‌های دیگر معتقد هستند گل گهر زیاد هزینه کرده، گفت:‌من خواهش می‌کنم یک ارگانی ورود کند و افشاگری کند. قراردادهای همه تیم‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افشا کند. بعد معلوم می‌شود تیم ما بعد از این 5 یا 6 تیم هست یا نیست. همه تیم‌هایی که بالای جدول هستند، با نصف آنها هم قرارداد نداریم. ما خودمان و مجموعه گل گهر می‌گوییم قراردادها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ افشا کنید.

دروازه‌بان گل گهر در بخش دیگری از حرف‌هایش افزود: ما کار بزرگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام می‌دهیم. همه با هم هم‌قسم شدیم و یک جنگ نابرابر با تیم‌های دیگر داریم. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر می‌کنیم که الان هم در صدر جدول هستیم. تیم گل گهر و تیم قلعه‌نویی به دنبال رکورد نیست. ما همه بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای پیروزی می‌رویم و سعی می‌کنیم بهترین بازی‌هایمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه دهیم و چیزی که کادر فنی و آقای قلعه‌نویی از من می‌خواهند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمین پیاده می‌کنیم. این توانایی که بچه‌های ما دارند و بازی‌های بزرگی که در آینده داریم، ان‌شاءالله بتوانیم بهتر بازی کنیم؛ البته دنبال رکورد نیستیم ولی اگر رکوردها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم بزنیم برای طرفداران جذاب است. انشاالله بتوانیم رکوردهایمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ همین گونه حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها