کد خبر : 1843095 | 19 شهریور 1401 ساعت 22:30 | 2.9K بازدید | 1 دیدگاه

اینتر 1-0 تورینو؛ بروزوویچ فرشته نگهبان نراتزوری

اینتر در هفته ششم سری آ در خانه به مصاف تورینو رفت و موفق شد با گلی در دقایق پایانی حریف را 1-0 شکست دهد.

اینتر 1-0 تورینو؛ بروزوویچ فرشته نگهبان نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امشب در جوزپه مه‌آتزا میزبان تورینو بود تا شمشین بازی خود در فصل جدید سری آ را انجام دهد. اینتری‌ها بعد از شکست 2-0 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان امیدوار بودند با کسب سه امتیاز این مسابقه روحیه خود را افزایش دهند.

اینتر پیش از بازی با بایرن در دربی میلان هم مقابل روسونری 3-2 شکست خورده بود و پیروزی در این مسابقه خانگی برای شاگردان اینزاگی اهمیت زیادی داشت.

در دقیقه 20 این تورینو بود که نزدیک بود دروازه اینتر را باز کند اما هندانوویچ با مهاری درخشان مانع از باز شدن دروازه‌اش شد. لینتی توپ را به ولاسیچ رسید تا او با عبور از مدافع مستقیم خود به سمت دروازه اینتر شوت بزند اما هندانوویچ با یک پا توپ را دفع کرد.

1743834

در ادامه دقایق نیمه اول موقعیت قابل توجهی روی دروازه‌ها خلق نشد تا بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد. اینتری‌ها در این نیمه شوتهای متعددی به سمت دروازه تورینو داشتند ولی حتی یک بار موفق نشدند دروازه‌بان حریف را با موقعیتی دشوار روبه‌رو کنند.

در همان دقایق نیمه دوم تورینو یک بار دیگر فرصتی عالی داشت که باز هندانوویچ منجی دروازه تیمش شد. این بار سانابریا با ضربه سر توپ را به سمت دروازه اینتر شلیک کرد که هندانوویچ با واکنشی عالی خطر را دفع کرد.

در دقیقه 51 سانابریا روی چالهان‌اوغلو مرتکب خطا شد و داور به دلیل ضربه با آرنج به او کارت قرمز نشان داد اما بعد از بررسی صحنه توسط VAR تصمیم خود را برگرداند و به یک کارت زرد اکتفا کرد. تورینو به این ترتیب از 10 نفره شدن نجات پیدا کرد.

1743835

در دقیقه 57 هندانوویچ بار دیگر دروازه اینتر را نجات داد. ضربه آزاد تورینو توسط رودریگز با برخورد به بازیکنان اینتر می‌رفت وارد دروازه شود که پای هندانوویچ مانع ورود توپ به درون دروازه شد.

در دقیقه 76 اینتر تنها موقعیت خوب خود تا این لحظه را به‌دست آورد و ضربه سر اشکرینیار توسط دروازه‌بان تورینو دور شد.

1743837

در دقیقه 84 هندانوویچ یک بار دیگر مانع باز شدن دروازه اینتر شد تا به تنهایی تنها دلیل حفظ نراتزوری در این مسابقه باشد. سانابریا که از چپ فرار کرده بود شوت کم‌ارتفاع خطرناکی به سمت دروازه اینتر شلیک کرد ولی هندانوویچ با کف دست توپ را دفع کرد تا برای چهارمین بار منجی دروازه‌اش بشود.

1743836

اما درحالی‌که تنها یک دقیقه به پایان وقت قانونی بازی باقی مانده بود اینتر موفق شد به گل برسد. نیکولو بارلا از حاشیه محوطه جریمه پاسی خوب برای بروزویچ ارسال کرد تا او زودتر از ایلکهان، هافبک تازه‌وارد تورینو، به توپ برسد و دروازه میلینکوویچ-ساویچ را باز کند. بازی در دقایق بعدی موقعیت حساسی نداشت تا در نهایت با پیروزی 1-0 اینتر به پایان برسد.

1743838

دیدگاه‌ها