کد خبر : 1843117 | 19 شهریور 1401 ساعت 23:26 | 82K بازدید | 29 دیدگاه

امتیازات را از ما دزدیدند!

مهاجری: چرا آقای پیروانی به رختکن داوران رفت؟

رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان می‌گوید تیمش در شهر خود مظلوم واقع شده و اظهارات تندی علیه ناظر داوری داشت.

مهاجری: چرا آقای پیروانی به رختکن داوران رفت؟

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری، سرمربی نفت مسجد سلیمان پس از شکست مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: جا دارد به دو تیم و تماشاگران عزیزمان که جانانه نود دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند؛ خسته نباشید بگویم. نمی‌توانم بگویم شرمنده شدیم، ما امروز تیم شرمنده‌ای نبودیم. یعنی اگر امروز بازی را واگذار کردیم طوری بازی کردیم که به خودمان، بازیکن‌مان، باشگاه و هوادارمان افتخار کنیم. ما همیشه احترام گذاشتیم و سعی کردیم نیمکت‌مان را کنترل کنیم ولی یک‌سری بحث‌ها هست که در قالب انتقاد است. بچه‌های ما امروز فوتبال را جلوی قهرمان پنج دوره پیاپی لیگ و نایب قهرمان آسیا معنا کردند. آنها عالی بازی کردند. بعد از گل اول اتوبوسی دفاع نکردیم و می‌توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم. برنده به رختکن رفتیم و دقیقا از همان جایی که به بچه‌ها گوشزد کرده بودیم، روی عصبی بودن‌مان تمرکز را از دست دادیم و پنالتی و اخراج شد. گرچه می‌گویند باقری نباید کارت زرد اول را می‌گرفته ولی کارت دوم را گرفت و اخراج شد. جلوی پرسپولیس یازده نفره بازی کردن هم سخت است چه برسد به 10 نفره. ما در 10 نفره می‌توانستیم به بازی برگردیم ولی صحنه محرز پنالتی را داور چشم پوشید.

اودر ادامه علیه ناظر داوری گفت: آقای خلیفه سلطان، ناظری که نظم، انضباط و دیسیپلین داری؛ ما اگر در آزادی با استقلال و پرسپولیس بازی داشتیم و می‌گفتیم چمن بلند است، ناظر این شهامت را داشت که دستگاه چمن‌زنی را بیاورد و بگوید چمن بلند است و میزبان را مجاب کند چمن را کوتاه کند؟ ما میزبانیم و روی این چمن بازی می‌کنیم و این شرایط میزبانی ماست. چمن ما هیچ ایرادی ندارد. کجای فوتبال بین دو نیمه سرپرست یا مدیر تیم مقابل اجازه پیدا می‌کند به رختکن داوران برود و آنها را تحت فشار بگذارد! آقای خلیفه سلطان! شما که ادعای نظم داری و سه روز است اینجا سختگیری می‌کنی چرا به آقای پیروانی اجازه دادید بین دو نیمه به رختکن برود و داور را تحت فشار بگذارد. چه کسی باید از حق نفت دفاع کند؟

مهاجری افزود: من به بچه‌هایم فوتبال و مردانه بازی کردن را آموزش می‌دهم. امروز بچه‌ها با تمام وجود از لباس، تیم و شهرشان دفاع کردند. امروز از ما دو امتیاز را دزدیدند! برای من سخت است چون به ناحق دزدیدند. پرسپولیس تیم شایسته و بزرگی است و عناوین مختلف دارد. ما پرسپولیس را مدیریت کردیم و به آنها گل زدیم و می‌توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم ولی متاسفانه فشاری که به داور وارد می‌شود باعث شد ما ۵۰ دقیقه 10 نفره بازی کنیم و کار خیلی سخت بود.
او در مورد کیفیت تیمش پس از اخراج میلاد باقری گفت: ما 10 نفره خلق موقعیت کردیم. به تیر زدیم و پنالتی گرفتیم. من به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم و لیگ ادامه دارد. حتی گل دومی که زد هم از دستش استفاده کرده و هم می‌گویند از آفساید بیرون آمده است. مگر ما چقدر تحمل داریم؟ بازی استقلال پنالتی محرز روی پیمان رنجبری گرفته نشد و هیچ اعتراضی نکردیم و حاصلش این شد.

او در مورد امکانات داوران بیان کرد: من خیلی برای فدراسیون متاسفم. من به داور چهارم که صحنه را دیده می‌گویم چرا به داور نمی‌گویی و می‌گوید من هدست ندارم! داور وسط هدست دارد، داور چهارم ندارد. بعد ما می‌خواهیم VAR بیاوریم. ما در حداقل‌هایش مانده‌ایم. فدراسیون ما جزیره‌ای مدیریت می‌شود و امیدوارم درست شود. می‌گوییم VAR آوردنش سخت است، آیا هدست هم سخت است؟ برای من خیلی درد دارد. داور می‌گوید هدست ما خراب است. من به آقای خلیفه سلطان گفتم دنبال چهارتا فحاشی تماشاگر نباشید، عواملی که باعث فحشی می‌شود؛ درست کنید.

مهاجری در پایان گفت: این شهر به اندازه کافی مظلوم و تحت فشار هست حالا ما را اینجوری هم تحت فشار می‌برند. لیگ برای ما ادامه دارد و دست روی زانویمان می‌گذاریم و بلند می‌شویم و امیدواریم مسئولین هم از ما حمایت کنند. در شهر خودمان ما را تحت فشار می‌گذارند، از ناظر داوری بگیر تا فدرسیون و تیم داوری. امیدوارم روزی تیم‌های ضعیف و متوسطی مثل ما از لحاظ ابزار و پشتوانه بتوانند از حق شان در فوتبال ایران دفاع کنند. ما امروز بازنده نبودیم و به خودم، شهرم و بازیکنانم افتخار می‌کنم.

دیدگاه‌ها